peuter speel met doggie dana

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:22

Ik vind dit soort honden prachtig! De gemiddelde baas van dit soort is alleen minder in mijn straatje.. Toch vaak opgefokte types die stoer rondlopend met opfokte honden met prikbanden.. Wat mij betreft maken ze eens haast met houdersverboden en geven ze de honden die nog te redden zijn aan toffe baasjes zoals de posters in dit topic :)

Sammy_xxs

Re: peuter speel met doggie dana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:37

Dank je wel caboclo :D

Dat vind ik ook hoor troi, ik heb nu er ook een herplaatser bij 6 jaar lang mishandeld geweest.
En als je hem ziet kan je dat nooit geloven echt een goedzak.
Maar waren ook van die gasten die stoer wilde doen, en vonden hem maar een homo dus dan maar mishandelen in hoop dat tie aggresief werd :n heel triest

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 19:37

tnxs voor de complimenten ,

ik vind je ken niet vroeg genoeg beginnen om je kind nu al op een goede manier met dieren om te laten gaan , ons zoontje is dan nog maar 20 maanden maar hij weet echt dondersgoed wat hij wel en niet mag .

en natuurlijk is hij soms wel een beetje te wild tegen de hond maar dan word hij toch ook mooi gecorrigeerd en mag dan een half uur niet bij dana in de buurt komen dat om dat hij dat echt als straf ziet want het liefst zit hij 24/7 bij doggie dana

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 19:39

ja idd wat hier ook gezegt word een hond word niet vals geboren maar vals gemaakt door idd van die stomme patsertjes

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:47

Jazeker kun je niet vroeg genoeg beginnen, maar er zeker wel bij blijven tot het kind oud genoeg is.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:33

ah joh mijn moeder heeft nu ook een hond een bullmastiff op moeten halen
hond z,n bek zat met ducktape dichtgeplakt :( !!
baasje beweerde dat de hond zeer vals was en alles aanval wat langs kwam.
hij moest dus ingeslapen worden volgens de eigenaren
mn moeder het risico genomen en de chauffeur van de dierenambulance gezegt dat mocht hetmis gaan ze mee door naar de ehbo moest rijden.
mn moeder de ducktape verwijderd (zat nog gemeen strak ook ) beestje leg zn kop op mama,s schoot en deed helemaal niks,

wat blijkt nou , de hond heeft een graspollen allergie , beestje heeft dus n hele slechte huid en vaak ontstekingen. blijkbaar was uitlaten ook teveel gevraagt waardoor de hond overal schrik voor had.

mn moeder had de oude eigenaren opgebeld en gezegt dat ze de hond mee naar huis nam.
hij woont nu nog steeds bij mn moeder en als er kinderen op visite komen , gaan ze op hem pony rijden , zo ontzettend braaf is ie , (en weet ik het wat ze allemaal nog meer doen :')

als ik dit soort dingen hoor wordt ik echt heel verdrietig

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:44

heerlijk honden zijn het met een super karakter
ikke grote fan ervan en zeker niet van die vieze labrador van mijn buren die me zoontje al 2 x gepakt heeft!

Afbeelding

Afbeelding

is een Am Bull van inmiddels 40 kilo?

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 22:18

wat een onwijs mooie hond zeg

wij hebben in de fam ook een bernersenner
is een angst bijter naar vreemde mensen toe is zeer bang
maar is ook oo zo lief voor dylan maaar............ bij deze hond ben ik wel 1000X zo oplettend
dan bij de staffies

bennersenners staan bekent als zeer vriendelijke loebessen maar idd iedere hond is anders
de benner hebben we al vanaf 5 maanden dus na ons weten niets mee gebeurd maar waarom is ze zo weten we helaas niet
ook voor geluiden en flitsen is ze zeer angstig maar het resultaat dat ze dylan toch accepteerd is wel fijn

Afbeelding

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:21

Ik denk dat dat komt omdat jullie Dylan met honden opgevoed hebben, hij weet dus niet beter dan dat hij zich netjes moet gedragen en niet heel plotseling moet doen. Want dat doen jullie ook niet neem ik aan en jullie omgang met de honden is zijn voorbeeld. :j

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 18:26

ja dat denk ik idd ook ja , dylan weet daarintegen zo goed wat hij wel of niet kan maken ook al is ie nog maar 20 maanden