Ik ben erg benieuwd en hoop dat het niks ernstigs is!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leffroi schreef:Zo lang het dier nog vrolijk rondhuppelt, eet en drinkt komt er geen spoed aan te pas. Tenzij het echt een hele plas met bloed is natuurlijk, maar dat was niet zo geloof ik?
SharonZ schreef:Ik zot zelf tr denken aan darmkanker... Een vriend van mijn vader had het ook met dezelfde symptomen, dit blijkt allemaal boj dieren hetzelfde te zijn...
Ik ben erg benieuwd en hoop dat het niks ernstigs is!
Dat wil ik altijd 
DozenPower schreef:Leffroi schreef:Zo lang het dier nog vrolijk rondhuppelt, eet en drinkt komt er geen spoed aan te pas. Tenzij het echt een hele plas met bloed is natuurlijk, maar dat was niet zo geloof ik?
Nee, in zijn poep is het aan het einde druppels bloed, maar toen ging hij nog een keer poepen maar kwam er niks uit alleen maar druppeltjes bloed. Maar niet zo veel hoor! Maar ik wist wel dat het niet hoort..
Hij is nog hartstikke vrolijk, eet nog heel goed, speelt zoals hij altijd doet en huppelt nog lekker rond
dankjee!

Zensation schreef:Het kan ook Giardia zijn! Zeker als ze bij een grote fokker/kennel vandaan komen. Even een monstertje ontlasting meenemen naar de d.a en een sneltest op Giarda doen, dan weet je het met 10 minuten.
Met Giardia blijft de pup zichzelf besmetten (parasiet). Even een Panacur halen en/of antibiotica kuurtje, maar dat zal de dierenarts dan wel weten.
Is de ontlasting verder ook dun of slijmerig?