maikeltje schreef:RianneH schreef:Lastig als ze perse een konijn wil. Ik zou in een situatie als deze juist eerder een kat (type huiskat en knuffelig) adviseren. Naast dat het een praktischer dier is om alleen te houden en knuffelbaarder is, is het ook gemakkelijk te verzorgen en zit het niet in een klein hokje. Is dit geen optie of heeft ze echt haar zinnen op een konijn gezet?
Ik vind bovenstaande een hele goeie!
Een kat vind ik niet handig, en gelukkig heeft ze het hier nooit over gehad.
De appartementen hebben allemaal draaikiep ramen die gevaarlijk zijn voor katten, ze heeft niet het geld om dat allemaal voor elkaar te maken. Ook is een kat veel duurder als er iets mee is, en sowieso in het onderhoud. Ze heeft niet zo'n ruim budget.

)
Ik heb ook deze ramen, maar we hebben er speciale horren voor laten maken zodat de katten er niet tussen kunnen komen. En je hebt nu ook blokjes bij de zooplus hiervoor 
Indien dit konijn nu ook alleen zit in die 1 meter kooi gaat hij er dus in ieder geval wel al op vooruit bij een grotere kooi. Aan de liefde, aandacht en verzorging zal het niet liggen als ik het zo hoor en gelukkig is er toezicht.