Mijn kleine hond neem ik ook mee naar de dierenarts. Ze zijn sinds 1 jaar samen. De kleine Was altijd onderdanig en bang. .. maar heeft veel zelfvertrouwen gekregen door de grote lieverd. T zal voor haar niet makkelijker zijn dan voor ons. Weet ook echt niet hoe ze zal reageren.
Kentaro
Geplaatst: 22-08-13 13:58
Zou ik ook zeker doen! Het is heel goed om ze afscheidt te laten nemen!
Heel erg veel sterkte! Wil niet weten hoe t is om je hond kwijt te raken.. Ik zal voor je kleine hondje duimen dat het goed gaat en uiteraard voor jou.
Bedankt voor alle lieve berichtjes. Heb nu mn 3e hond laten inslapen en moet zeggen. ... Te wordt nooit makkelijker. De leuke mocht erbij zijn. Eerst piepen en daarna wilde ze weg.
Hoeveel tranen kan een mens hebben?
funnyhorses
Geplaatst: 22-08-13 17:35
Ahh Damber ,sterkte met het verlies ik heb ook gejankt als een gek toen met mn hondje.Een mens kan héél veel tranen hebben en ook heel lang!!! Maar je hebt goed gehandeld,het werd anders zowiezo uitstellen van ipv echt genezen.Je hebt jezelf en je hond een hoop onnodig leed bespaart.
Hou je haaks,de tranen drogen vanzelf weer.
Damber
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-13 14:47
Hoe langer ik over mn meisje nadenk. Hoe meer ik t besef krijg dat dit de enige juiste oplossing was. Al is het nog erg onwerkelijk. Ben vannacht ook een paar keer naar beneden gelopen omdat ik dacht haar te horen... liep met naar bed gaan op mn tenen. . Omdat ze daar anders zo onrustig van werd. . En liep vanmorgen met een vrolijke 'Goedemorgen meisje' de woonkamer binnen... maar helaas. . Steeds weer de teleurstelling dat ze er niet meer is. .. Het is zo onwerkelijk en zo snel gegaan. .. maar mn trouwe meisje heeft geen pijn meer. Ik heb liever pijn in mn hart omdat ik haar moet missen. .. dan haar nog 1 dag langer laten lijden.
Vanmorgen naar de hondentraining geweest om bij die jongens te kijken. Ze leefden allemaal mee. Dametje Was een geliefde hond. Iedereen kon met haar op pad.
Zelfs mijn moeder .. die bang Was voor herders, liep zo net haar weg en is zelfs 2 weken in mijn huis geweest om op te passen.
De kleine heeft t prima naar dr zin. Is speels en vrolijk....
Kentaro
Geplaatst: 23-08-13 15:09
Ik kwam deze tegen, en vond hem zo mooi!
Als ik eens broos en zwak zal zijn, en niet meer slapen kan van pijn, Doe dan wat nodig is, want och, die laatste strijd verliest men toch...
Ik weet dat het je droef zal maken, dwing toch jezelf niet te verzaken, Dan, meer dan enig andere dag, blijkt wat jouw liefde echt vermag
Wij hadden het jaren samen goed, heb dan voor mij die laatste moed Jij wilt toch ook dat ik niet lijd? Laat mij dus gaan te rechter tijd.
Breng mij naar waar men hulp mij biedt, één bede slechts, verlaat mij niet! Houd mij zacht pratend tegen je aan, totdat mijn ogen breken gaan...
Je weet, al is het later pas, dat dit heus voor mijn bestwil was
Al gaf mijn staart een laatste groet, ik lijd niet meer, en dat is goed Treur niet omdat het lot bewerkt, dat jij, juist jij, mijn tijd beperkt
Wij waren lang elkaar zo na, laat dat je troost zijn als ik ga.....
Ik weet hoe t voelt om een dierbaar iets kwijt te raken ik denk wij allemaal wel , Ik jammer nog steeds als ik t over mijn overleden hond heb .. Heelveel sterkte en gecondoleerd ! Hoe vat het andere hondje op ?
meganx
Geplaatst: 23-08-13 19:44
Heel veel sterkte !
Ohana_91
Geplaatst: 23-08-13 19:48
Heel erg veel sterkte en ik duim hard mee!
Damber
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-13 23:01
Didoe, het is inderdaad niet makkelijk om een dierbare kwijt te raken. Het is alsof er een stuk van je hart uit je lijf is getrokken.
De kleine dame maakt t goed. Speelt als een gek (meer dan toen de grote nog leefde) Ze is vrolijk en alert.
Meganx, Dank je wel.
Sammylover, helaas heeft t duimen niet geholpen. Gisteren hebben we haar laten inslapen. Toch bedankt.
Zojuist hebben we een wensballon de lucht in laten gaan voor ons meisje. ....