Kitten vergiftiging overleven?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nevaeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:14

Heel erg veel sterkte! :(:)

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 15:12

Bedankt voor jullie lieve reacties, ze had ook echt mijn hart gestolen...

@ _Nicky: Het is of een parasiet geweest maar DA dacht meer aan iets verkeerds binnen gekregen maar we weten dus niet wat + de de kittenmelk helemaal verkeerd viel die heeft het in combinatie veel slechter gemaakt.
Maar als ik er nou eerder bij was geweest dan had ze niet in coma gelegen en geen hersenbeschadiging gehad en dat heeft het haar zo moeilijk gemaakt.. ;(

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 15:47

och...wat jammer |( Heel veel sterkte! :(:)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 15:50

erg triest voor zo 'n jonkie :(
(maar gezien haar blauwe oogjes, was ze nog veel te jong. geen 7/8 weken , mss speelde dat een rol ?)

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 22:34

spicegirl : Ja klopt van die blauwe ogen maar ze toen ze overleed was ze wel echt 8 weken maar ze had gewoon te kort goede voedingstoffen binnen gehad, daarom bleven haar ogen wss blauw. Maar we hebben ons best gedaan, de DA vond het ook heel knap dat we zo doorgezet hebben en alles eruit hebben geprobeerd te krijgen voor de kleine.

Was er wederom erg verdrietig van, was erg aan haar gehecht geraakt helemaal tijdens de uiterste verzorging. Toch maar besloten gelijk een nieuwe te zoeken. Na serieus met +/- 80 verschillende adressen contact te hebben gehad eindelijk een geschikte poes met mijn hoge eisen die moesten voldoen aan mijn overleden kitten. Nu hopen dat dit ook zo goed gaat klikken, een hele troost! :j

Foto spam (eerste dagje nog maar)::

Afbeelding
Afbeelding