Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
secricible schreef:Kito vind ik juist ongelooflijk gaaf, die kleur!
Sumiko en sensei komen beide van kennel hadjime-yoshi in deurne. Die hebben overigens ook veel amerikaanse akitas. Echt supermensen met een superhart voor hun dieren![]()
http://Www.akitas.nl
Hele lieve, leuke mensen. En zij hebben ook ontzettend gave honden. Wat ik hoor is dat hun honden ook voor akita's erg sociaal zijn. Dat vind ik wel een groot pluspunt. secricible schreef:Ziet er goed uit!
Ja, ze hebben er een hoop. Eerste keer dat ik het terrein op kwam rende die hele kudde op onze auto af. Ik ben niet uitgestapt voordat christel me meldde dat het echt veilig was. Zo indrukwekkend...
. Ik vind ze er ook niet altijd even vriendelijk uit zien, maar dat zijn ze zeker wel
Mjetterd schreef:Echt een groot verschil tussen beide rassen inderdaad. Niet te geloven dat ze in andere landen dit als 1 ras zien.
Kito is inderdaad hartstikke gaaf van kleur! Ik heb ook een mislukkeling als Akita
Nann__ schreef:Mjetterd schreef:Echt een groot verschil tussen beide rassen inderdaad. Niet te geloven dat ze in andere landen dit als 1 ras zien.
Kito is inderdaad hartstikke gaaf van kleur! Ik heb ook een mislukkeling als Akita
Waarom is die van jou een mislukking? Vind haar juist wel mooi op de foto in je profiel in ieder geval!
.
?
, daar legt ze het uit.secricible schreef:Zie hierboven nann, daar legt ze het uit.
Wij brengen die twee van ons ook altijd daarheen idd. Is 2 uur rijden, maar ik heb sumiko 1x ergens anders gedaan omdat ik te laatwas bij christel en daar heb ik ongelooflijk spjt van gehad. Dus voortaan of naar christel, of ik blijf thuis (eventueel naar ouders is een optie).
Weekend van 31 augustus zijn we een nachtje weg, dan gaat sensei naar christel. Sumiko blijft bij mijn ouders, wil die nog niet opschepen met een jonge pup. Bovendien zijn ze gewoon niet geschikt voor een jonge pup...
Die van mij zijn sociaal ook gestoord.. Hebben jaren niet met elkaar gekund, ik heb ook een chihuahua en dat gaat prima met beide maar ze konden niet met elkaar.. Nu sinds kort gaat dat wel goed! Nikan heeft dan wel een muilkorf om maar goed zo kunnen ze wel samen wandelen en doen ze elkaar niks.
akita's ze zijn zo mooi...en zo'n pupje is helemaal te lief..