Bedankt voor de reacties, en vooral ook voor de fijne meedenkende PB's!
Ik ben de afgelopen dagen heel intensief met hem bezig geweest.. en hij is dan een stuk braver!
Het ligt echt heel erg aan ons ook. (duh!)
Hij is nu aan het logeren, aangezien wij vannacht op vakantie gaan.
Hij reageerde heel goed daar, omdat ze gelijk een leidende rol op zich nam! (ze heeft ervaring met honden).
Nu ook al bericht en foto gehad dat het super gaat!.
Als we terug zijn van vakantie over een paar weekjes wil ik inderdaad iemand langs hebben, of het een bokker is die wil helpen (bedankt voor je aanbod Sassol) of iemand die we inhuuren voor een langere periode is nog even kijken, maar we willen het eigenlijk gewoon fixen, en ik wil hem niet weg doen.
Ook van Jacks kant hoor.. ik ben een soort van zijn moeder.. zo gedraagd hij zich.. (of zijn bezit als ik jullie reacties lees) hij is tot nu toe 2x eerder bij me weg geweest de afgelopen 7 jaar.... 1x was hij een jaar of 3.. en heeft hij die week niet gegeten, niet gespeeld, en was depressief.. Daarna een keer bij een bokker voor een stukje 'heropvoeding'. en dat ging heel goed.
Ik denk dat het nu ook goed gaat, maar alleen al het logeren vind ik niet fijn, en mis hem nu al.
Kosten draai ik me niet voor om.. als we iemand moeten inhuren, so be it.. er zijn al letterlijk duizenden euro's in hem gestoken, dat is hij me waard!
Hij heeft afgelopen week zich zo goed gedragen, dat hij met mijn zoontje mee mocht met zijn nieuwe vriendinnetjes met de hondjes lopen!
(midden is mijn zoontje met Jack)

En zonnen bij de oppas vandaag!