Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jibbel schreef:Mijn kat was toevallig gister pas weer terug na ruim een week. 'Gelukkig' weet ik dat hij wel vaker de hort op gaat, maar zo lang..dat niet. Ik had hem tussendoor nog wel een keer zien lopen, dus ik wist iig dat hij niet was aangereden of iets.
Nadeel is dat mijn kat tot 3 jaar kater is geweest en altijd de velden in trok om op jacht te gaan voor hij bij mij kwam. Dat karaktertrekje gaat er helaas niet meer uit, zeker met dit weer.
Als dat ook een trekje is van die van jou heb je best kans dat ze ook aan het jagen is.
Hopelijk komt die van jou ook snel weer thuis!

We zijn nu ruim 1,5 jaar verder en hebben nog niks van hem gevonden. Hij is waarschijnlijk ook niet in iemands auto gesprongen, daar was hij te schuw voor. Hij was wel al 18. We hebben een half jaar gezocht, en de sites in de gaten gehouden. Ook voor een eventuele dode kat. Maar ook niet gevonden. Wat er mee gebeurd is weten we nog steeds niet. 

. Ik heb mijn kat teruggevonden door overal in de buurt flyers in de brievenbus te gooien. Een vrouw die een paar straten verder woonde belde me dat ze bij haar in de tuin zat. Ze was verdwaald (ze was nog niet eerder buiten geweest) en zat daar verstopt onder een struikje. Dus houd moed! Blijven zoeken en veel flyers ophangen en in de brievenbussen gooien.