Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik volg ook! 
xSCWx schreef:Leuk hoor, vind je het alleen niet zonde dat het piepschuim zoveel ruimte inneemt? Ik had persoonlijk (vooral onderaan) iets meer ruimte gelaten zodat je ook meer water hebt. Maar dat zijn mijn gedachten maar hoor. Denk dat de bak op de foto ook een stuk kleiner oogt dan hij werkelijk is
Cassidy schreef:xSCWx schreef:Leuk hoor, vind je het alleen niet zonde dat het piepschuim zoveel ruimte inneemt? Ik had persoonlijk (vooral onderaan) iets meer ruimte gelaten zodat je ook meer water hebt. Maar dat zijn mijn gedachten maar hoor. Denk dat de bak op de foto ook een stuk kleiner oogt dan hij werkelijk is
Ik vind het ook erg veel piepschuim en weinig ruimte voor water, maar misschien moet er voor de waterval nog een pomp in en die kun je natuurlijk goed verdoezelen met het piepschuim.
Ben benieuwd naar de vorderingen.
ivy_power89 schreef:De verlichting worden 2 TL buizen en een warmte lamp, die door de starter langzaam aan en uit gaan, dus het na bootsen van zonsopgang en zonsondergang.
S'avonds komt er blauw led verlichting te hangen (wie weet zijn die kikkers wel junky's) zodat we er nog plezier van hebben en niet naar een donkere bak kijken.