Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSlvna schreef:geerke schreef:ze zouden die regel voor kinderen moeten laten gelden...
![]()
![]()
![]()
Zo mee eens, dan wel graag de max op 2 per gezin, voor de rest moet je betalen
Salsa schreef:San: Geloof ik direct maar om nu meteen alle honden te verbieden is ook zoiets.
Mijn ouders hebben buren met een zo'n klein enkelbijtertje en die maakt me een kabaal in zij eentje. Je kan beter naast een kennel wonen. Als eigenaar vind ik dat je sowieso je beesten moet opvoeden. dat op de eerste plaats.
. Ik bedoel er precies mee te zeggen wat ik zeg. En dat is niet dat alle honden verboden moeten worden, god nee, zeg
.
. Zo kan het ook en dan is het wel jammer dat de gemeente een maximum aan honden aan wil houden.moyra schreef:xSlvna schreef:
![]()
![]()
![]()
Ik wil niet vervelend doen maar ik heb er 6 en we betalen al voor 6 ?
Hoeveel meer moeten we dan nog betalen ?
Gaan ze dat bij katten dan ook invoeren ?
?
. Ik bedoel er precies mee te zeggen wat ik zeg. En dat is niet dat alle honden verboden moeten worden, god nee, zeg
.
. Zo kan het ook en dan is het wel jammer dat de gemeente een maximum aan honden aan wil houden.moyra schreef:xSlvna schreef:
![]()
![]()
![]()
Ik wil niet vervelend doen maar ik heb er 6 en we betalen al voor 6 ?
Hoeveel meer moeten we dan nog betalen ?
Gaan ze dat bij katten dan ook invoeren ?
?[/quote]
Voor kinderen krijg je geld
kimmie261 schreef:hoeveel katten mag iemand dan hebben tigra??
en paarden zijn landbouwdieren dat klopt wel kwa mestafzet hoeveel grond/aantal paarden je mag hebben...
laat een gemeente die geen hondenbelasting heft dan tot 5 honden gratis doen en alles boven die 5 hondenbelasting betalen oid,alhoewel dat ook niet eerlijk is tegenover mensen met andere huisdieren welke dan wel in grote getalen gratis gehouden mogen worden..
vind het een stomme regel,maar ja,ik woon daar niet ,wij moeten hier hondenbelasting betalen terwijl de honden niet eens het erf afkomen,dus alleen op eigen gekochte grond rondlopen,ook zoiets kroms eigenlijk...
. kimmie261 schreef:hoeveel katten mag iemand dan hebben tigra??
en paarden zijn landbouwdieren dat klopt wel kwa mestafzet hoeveel grond/aantal paarden je mag hebben...
laat een gemeente die geen hondenbelasting heft dan tot 5 honden gratis doen en alles boven die 5 hondenbelasting betalen oid,alhoewel dat ook niet eerlijk is tegenover mensen met andere huisdieren welke dan wel in grote getalen gratis gehouden mogen worden..
vind het een stomme regel,maar ja,ik woon daar niet ,wij moeten hier hondenbelasting betalen terwijl de honden niet eens het erf afkomen,dus alleen op eigen gekochte grond rondlopen,ook zoiets kroms eigenlijk...