Welke kleurslagen heb je precies? Vroeger was ik alleen bekend met de albino en wildkleur. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En kunnen ze evt. ook met andere soorten of wat visjes, weet jij dat toevallig?
Fiffill schreef:Ik weet niet precies hoe het zit met guppen maar die hebben wss andere temperaturen nodig? Ik dacht dat die meer tropisch waren en axo's moeten best koud zitten. Maar ik heb absoluut geen verstand van vissen buiten goudvissen om
) maar je hebt gelijk, die hebben andere temperaturen nodig.
Ben benieuwd of mensen hier foto's hebben van hun aquarium, even ideeen opdoen!
wie weet is er toch nog best een plekje te vinden hier

Sommige mensen leggen stukken kurkschors boven op het water om het licht te dempen.Zammie schreef:Oh, zo'n boomstronk heb ik ook nog..Heb je er een filter in Solleke_Noah?
maar filter voor het water (hun poepjes zijn echt groot, zijn echte keutels
) en de uitlaat van de filter voor extra zuurstof (water in beweging)superpony schreef:Wij hebben er 2 gehad. Waren eerst heel klein en super schattig. Wij ( man en zoon ) gaven wormen te eten. Maar soms ook een stukje biefstuk of kip. Ze vinden schuilen heel leuk, dus daar goed voor indelen. Niet te kleine steentjes, want werd ons verteld dat ze die per ongeluk kunnen opslokken.
Helaas hadden wij er in ons vorige oude huis geen rekening mee gehouden, dat we een oude houten grond hadden. We wilden een rotere bak, maar dat kon niet op de vloer. Was een hurhuis en we waren bezig met grote verhuizing, dus geen optie om daar wat aan e doen.
Ze zijn naar liefhebber gegaan.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie gaat wel iemand moet hebben die ze eten durft te geven.