Def schreef:Kitty1985 schreef:
Ja en er zijn ook ontzettend veel honden gestikt in varkensoren. Stoken verticaal in de strot.
En zo zijn er nog veeeel meer dingen waaraan honden zijn overleden die voorkomen hadden kunnen worden.
En waar we allemaal toch lekker mee door gaan, en laten we honden lekker met hun stokken rond rennen.
In een bench kan een hond niet rondrennen met zijn stokje, de kans dat hij in zijn strot vliegt is aanzienlijk klein.
En ik ken geen enkele hond die gestikt is in een kauwstokje, wel in een varkensoor en stok.
En ken heeeeeel veel honden.
Dat jij zo'n hond niet kent zegt niet dat het niet kan gebeuren.
Ik waarschuw er gewoon voor dat ik dat dus wel heb meegemaakt.
Dat de kans aanzienlijk klein is zou mij geen donder kunnen schelen, ik wil het niet op mijn geweten hebben.
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.
Jij zegt dat je iets NOOIT mag doen. Omdat het KAN gebeuren.
Maar weet zeker dat het meer wel dan niet goed gaat.
Je kan zeggen dat jij het niet verstandig vind....maar niet lopen gillen dat iets NOOIT mag.
Ja, hij kan ook stikken in zijn stok, stikken in zijn brokken, onder de auto lopen, onder fiets lopen, tegen de boom omhoog rennen, op de kop in de sloot belanden en verzuipen.
En zo kan ik nog wel 1000 dingen opnoemen waar honden aan dood gegaan zijn.
Kan genoeg gruwel dingen waaraan honden zijn overleden in mijn omgeving.
Adviseren is 1....maar zeggen dat iets NOOIT mag...zal ik niet doen
Maar agh, je went eraan. Het is een paar minuten en dan is ze weer stil. Soms gebeurt dit 3x per nacht, soms 1x (of ik word er niet wakker van, dan kan natuurlijk ook)
. Het klinkt nog al "veroordelend" zonder dat je de achtergrond weet...