funnyhorses schreef:Ik denk dat de 2 honden super gefrustreerd zijn omdat ze geen uitloop krijgen!
De tuin hebben ze nu wel gehad,maar ze moeten hun zinnen ook elders kunnen verzetten.Dat de ene hond zogenaamd bang is voor zn halsband is kolder,dat is wat de mens erop projecteert.
Je hond poept in huis uit louter frustratie en overenergie,jij zit bij dat konijn en hond moet in de kamer blijven terwijl die het liefste eens flink zou uitlopen.Zo kweek je nerveuse gedragsgestoorde honden die straks de dupe ervan worden en in het asiel belanden.
Mijn tip LOOP flink elke dag met die dieren,niet alleen maar de tuin dat is geestelijke mishandeling ze moeten écht hun energie eruit kunnen lopen.Pak je fiets en gaan met die honden,alles is te oefenen.
Ho ho! Laat even duidelijk zijn dat ze NIET het asiel ingaan. Waar komt die gedachtengang vandaan? Ik zei toch dat we een oplossing gaan zoeken? De bruine heeft ons 1500 euro gekost. Dus waarom zouden we ingodsnaam hem in het asiel dumpen? Nogmaals, wij hebben een hart voor dieren en zorgen wij ervoor dat er een oplossing komt.
Femke, daar zijn mijn ouders en ik ook zeer bewust van. En daar gaan we zeker ook iets aan doen. Ik zal straks even op internet kijken of er iemand in de buurt woont die ons kan helpen.