Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Ik gebruik Catsan (klonterend vonden ze niets) in de dichte bak en van die houtkorrels in de PeeWee. 2x per week kieper ik de onderste bak van de PeeWee en de 'dichte bak' in een vuilnis zak.
dancertje schreef:miepie77 is een wc pot met train ring voor hun op de pot te laten gaan.ik heb simpele bakken met deurtje maar er zit een zeef in die til je op en dan heb je alle vieze grit eruit de zeef schoonmaken op de 2e bak zetten het grit uit de eerste kiep je er weer in en dan kan de kat erweer op
jorretje schreef:Wij hebben 2 katten en 2 bakken, 1 PeeWee (daar plassen ze op) en 1 dichte simpele 'dichte' met klep (voor de nr2). Ik gebruik Catsan (klonterend vonden ze niets) in de dichte bak en van die houtkorrels in de PeeWee. 2x per week kieper ik de onderste bak van de PeeWee en de 'dichte bak' in een vuilnis zak.
Eerst schepte ik iedere dag en 1x per week verschonen, maar dat vond de kater niet goed genoeg, dan ging hij op de plas bak poepen.
Miepie77 schreef:jorretje schreef:Wij hebben 2 katten en 2 bakken, 1 PeeWee (daar plassen ze op) en 1 dichte simpele 'dichte' met klep (voor de nr2). Ik gebruik Catsan (klonterend vonden ze niets) in de dichte bak en van die houtkorrels in de PeeWee. 2x per week kieper ik de onderste bak van de PeeWee en de 'dichte bak' in een vuilnis zak.
Eerst schepte ik iedere dag en 1x per week verschonen, maar dat vond de kater niet goed genoeg, dan ging hij op de plas bak poepen.
Doe jij de Peewee korrels erin of kan je er ook andere indoen?