Kat heeft last van hitte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 18:47

listiglistje schreef:
Zwembadje voor de poes :D

[ Afbeelding ]

Voor de rest gaat hij overdag veel binnen liggen op de vloer en s'avond lekker languit op het gras, als het gras weer koel is :P

Zo heeft de kat van m'n ouders een keer het zwembadje van de buurkindjes lekgeprikt met haar nageltjes :D

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 19:02

Sassol schreef:
Ik ben vandaag begonnen m'n kat te scheren, maar kan me voorstellen dat de eigenaar daar niet zo blij mee zou zijn wanneer die terug komt :=
Hier staat ook een grote ventilator, maar daar gaat alleen de hond voor liggen :+

hahaha nee dat denk ik ook niet, en denk ook eigenlijk niet dat poeslief daar heel vrolijk van zou worden xD Inmiddels gaat het gelukkig al een héél stuk beter. Ze eet weer, en is ontzettend speels (het is nu hier in huis ook weer behoorlijk afgekoeld gelukkig)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 23:06

Gulpje schreef:
listiglistje schreef:
Zwembadje voor de poes :D

[ Afbeelding ]

Voor de rest gaat hij overdag veel binnen liggen op de vloer en s'avond lekker languit op het gras, als het gras weer koel is :P

Zo heeft de kat van m'n ouders een keer het zwembadje van de buurkindjes lekgeprikt met haar nageltjes :D

:+

Hij had meteen de bovenste rand lek, zie foto...ducktape voor het gat te plakken ligt naast zijn staart :')

Roosch

Re: Kat heeft last van hitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 23:09

We hebben die van ons met de kop onder de kraan gestoken, maar niet iedere kat vindt dat leuk. :')

Heb ook een handdoek nat gemaakt en op de grond gelegd, geeft ze geen hol om. Als ik haar met die handdoek oppak en een dekentje maak vindt ze het ineens heeeeeerlijk. :+

Katten...