Dierenbeul doodt kittens die hij kreeg via Marktplaats

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 07:16

vreselijk :n -:(-

_rosita_

Re: Dierenbeul doodt kittens die hij kreeg via Marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 07:36

sjeesss...wat is dat toch met die zieke geesten? Het lijkt wel of je steeds vaker dit soort idiote praktijken met kinderen en dieren hoort...brr!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 10:00

Oh my... wat ontzettend zielig voor die diertjes...
Heb er geen woorden voor.... ;(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 10:02

Zieke geesten.

Alleen maakt de gelegenheid hier de dief. Al die kittens die gratis af te halen zijn. Stop toch met fokken met die dieren, laat je kat steriliseren. Laat het kattenaantal weer tot een gezond niveau dalen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 10:15

Ik denk dat zo iemand voor zijn 'goede' gevoel ook wel een paar centen over zou hebben hoor. Dus een einde aan alle 'oepsnestjes' zou nog niet het einde betekenen van al dit dierenleed.

En dat je steeds meer hoort over dierenleed etc is waar, maar dat komt ook omdat het doodmaken van diertjes zoals kittens of het opeten van huiskonijnen (met kerst) zo'n 40-60 jaar geleden doodnormaal werd gevonden. Dat maakt niet dat het nu erger is; maar nu komt het vaker op het nieuws omdat mensen het nu pas nieuws vinden.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 10:17

Ragdollcat schreef:
Dat krijg je ervan als men overal pretnestjes fokt en ze vervolgens gratis aanbieden op de MP en niet controleert met wie je te maken hebt en waar het terecht komt.

Maar jeetje zeg wat een vreselijke zieke mensen heb je tegenwoordig. Gooi ze aub snel in de gevangenis en geef ze hele hoge geldboetes.

dat is dus onzin dat je dit ervan krijgt. een mens met gezond verstand daarbij zal dit niet eens zich op laten komen ook niet als er teveel aan dieren is.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 10:24

StalNollie schreef:
Ragdollcat schreef:
Dat krijg je ervan als men overal pretnestjes fokt en ze vervolgens gratis aanbieden op de MP en niet controleert met wie je te maken hebt en waar het terecht komt.

Maar jeetje zeg wat een vreselijke zieke mensen heb je tegenwoordig. Gooi ze aub snel in de gevangenis en geef ze hele hoge geldboetes.

dat is dus onzin dat je dit ervan krijgt. een mens met gezond verstand daarbij zal dit niet eens zich op laten komen ook niet als er teveel aan dieren is.

Helaas zijn die mensen met gezond verstand er nog maar weinig.. anders had je ook niet zoveel pretnestjes. Daar gaat het mede helaas ook mis..

Bah wat naar dit... what's next, mensen? Arme kittens.. Opsluiten die gek... Spoort niet _-:(

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:19

Afschuwelijk! :r

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:45

maar wat die man heeft gedaan heeft niks met pretnestjes te maken.

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:48

Ziek :oo

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:51

StalNollie schreef:

Raad eens waar hij die kittens wegheeft :D?

Maar, ontopic, bah. Ik snap niet zo goed wat er in het hoofd van dat soort gekken omgaat...

Sabientje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:51

Het is toch niet meer normaal! -:(-

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:53

_San87_ schreef:
StalNollie schreef:

Maar, ontopic, bah. Ik snap niet zo goed wat er in het hoofd van dat soort gekken omgaat...

zou hij anders niet aan dieren komen? wil je zeggen

zo;n zieke geest zoekt echt wel een ander alternatief hoor. betaald of onbetaald.
straatkatten andere dieren noem maar op

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:55

StalNollie schreef:
_San87_ schreef:

zo;n zieke geest zoekt echt wel een ander alternatief hoor. betaald of onbetaald.
straatkatten andere dieren noem maar op

Nee, dat wil ik niet zeggen. Wat ik wil zeggen is, dat door die oeps-nestjes waar marktplaats mee vol staat, meneer wel heel erg eenvoudig aan kittens heeft kunnen komen :). Dat is bij een asiel of een raskatfokker een heel stuk kostbaarder en daarom dus minder aantrekkelijk :).

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:57

StalNollie schreef:
_San87_ schreef:

Moeilijker. Als je je hobby gratis kan uitvoeren? En de objecten worden je in de handen geduwd? Waarom niet?
Laatst bijgewerkt door Gini op 14-07-13 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:58

StalNollie schreef:

uhhh hij haalt ze bij een fokker vandaan voor 600 euro per stuk.

Ziek gewoon.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:59

Bah wat een waardeloze vent.
Ik kan me niet voorstellen dat een dergelijke vent voor de rest zo prettig in de samenleving is en daar een waardevolle aanwinst is.
Wie weet wat hij nog meer uitspookt.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:14

StalNollie schreef:

Ik denk niet dat hij kittens 'gekocht' had voor geld hoor om ze vervolgens dood te maken.
Alle kittens heeft die gratis via marktplaats... en iemand die raskatten fokt zal ze niet gratis op marktplaats zetten.

Dat zijn enkel mensen die van de kittens af willen, zo snel mogelijk. En dat lukt het beste als het 'gratis' is...

Bij een asiel zou hij geen kittens mee hebben gekregen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:17

Laptopmuis schreef:

Jawel, hoor :). Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij een asiel binnenloopt en zegt: Ik zoek kittens om te vermoorden. Hij zal vast, net als bij de mensen die hij via Marktplaats heeft benaderd, anders te werk gaan. Een asiel heeft geen middelen om personen volledig te screenen, dus ook een asielkitten zal deze meneer zonder problemen meekrijgen.

Ware het niet dat er in het asiel betaald moet worden voor een kitten en dat de stap verhoogt :).

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:22

_San87_ schreef:
Laptopmuis schreef:

Jawel, hoor :). Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij een asiel binnenloopt en zegt: Ik zoek kittens om te vermoorden. Hij zal vast, net als bij de mensen die hij via Marktplaats heeft benaderd, anders te werk gaan. Een asiel heeft geen middelen om personen volledig te screenen, dus ook een asielkitten zal deze meneer zonder problemen meekrijgen.

Ware het niet dat er in het asiel betaald moet worden voor een kitten en dat de stap verhoogt :).

Je loopt ook niet zomaar een asiel binnen neemt katten mee, betaald en gaat weg.
Daar gaat heel wat meer aan vooraf.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:26

_San87_ schreef:
StalNollie schreef:

Voor het zelfde geld had hij ze bij de opvang gehaald, dus dit slaat nergens op. :o

Die man spoort echt niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:29

Laptopmuis schreef:
_San87_ schreef:

Je loopt ook niet zomaar een asiel binnen neemt katten mee, betaald en gaat weg.
Daar gaat heel wat meer aan vooraf.

Nee? Wat dan? Vertel eens.

vrouwke schreef:
_San87_ schreef:

Voor het zelfde geld had hij ze bij de opvang gehaald, dus dit slaat nergens op. :o

Die man spoort echt niet.

Heb jij de OP wel gelezen? Hij heeft de kittens gratis van Marktplaats gehaald, hoeveel gratis raskatten (en ook nog kitten) zie jij op Marktplaats voorbij komen?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:30

StalNollie schreef:
Ragdollcat schreef:

Dat mag jij vinden.

Het is gewoon zo: als ze gratis aangeboden worden, is het heel makkelijk om ze zo hoppa te nemen en dan lekker te mishandelen.

Zulke zieke mensen heb je.

Helaas heb je steeds minder mensen met een gezond verstand.

Men moet gewoon niet raak gaan fokken met katten/ honden en konijnen en dan ervanaf te willen door ze gratis aan te bieden.

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:36

zou een hoop van die idioten opruimen als ze met die arme dieren al zo beginnen, dan is het voor mij einde matschappij voor zo n figuur

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 13:39

Ik heb er geen woorden voor echt niet :n

Een kleine aanvulling
Citaat:
Een man uit Den Haag wordt ervan verdacht jonge kittens via Marktplaats op de kop te tikken, om ze vervolgens thuis dood te schoppen.

De 45-jarige Hagenees Arnold den H. struinde Marktplaats af op zoek naar gratis kittens. Hij nam de kleine poesjes mee naar huis, waar de beestjes bruut werden vermoord. Volgens het AD gaf het de kittenkiller een ‘goed gevoel’ om ze dood te trappen.

Den H. deelde zijn moordneigingen met een aanbieder van de katjes. Zo wist de politie de man op te sporen. In het huis van de dierenbeul troffen agenten een aantal dode kittens aan. Ook lag er een poesje dat meer dood dan levend leek. Dat slachtoffer is overgebracht naar een dierenarts en lijkt de gruweldaden te overleven.

De man heeft bekend vijf katten uit frustratie te hebben gedood. Hij is gearresteerd.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... rktpl.html