Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ragdollcat schreef:Dat krijg je ervan als men overal pretnestjes fokt en ze vervolgens gratis aanbieden op de MP en niet controleert met wie je te maken hebt en waar het terecht komt.
Maar jeetje zeg wat een vreselijke zieke mensen heb je tegenwoordig. Gooi ze aub snel in de gevangenis en geef ze hele hoge geldboetes.
StalNollie schreef:Ragdollcat schreef:Dat krijg je ervan als men overal pretnestjes fokt en ze vervolgens gratis aanbieden op de MP en niet controleert met wie je te maken hebt en waar het terecht komt.
Maar jeetje zeg wat een vreselijke zieke mensen heb je tegenwoordig. Gooi ze aub snel in de gevangenis en geef ze hele hoge geldboetes.
dat is dus onzin dat je dit ervan krijgt. een mens met gezond verstand daarbij zal dit niet eens zich op laten komen ook niet als er teveel aan dieren is.
_San87_ schreef:StalNollie schreef:maar wat die man heeft gedaan heeft niks met pretnestjes te maken.
Raad eens waar hij die kittens wegheeft?
Maar, ontopic, bah. Ik snap niet zo goed wat er in het hoofd van dat soort gekken omgaat...
StalNollie schreef:_San87_ schreef:
Maar, ontopic, bah. Ik snap niet zo goed wat er in het hoofd van dat soort gekken omgaat...
zou hij anders niet aan dieren komen? wil je zeggen
zo;n zieke geest zoekt echt wel een ander alternatief hoor. betaald of onbetaald.
straatkatten andere dieren noem maar op
. Dat is bij een asiel of een raskatfokker een heel stuk kostbaarder en daarom dus minder aantrekkelijk
. StalNollie schreef:_San87_ schreef:
zou hij anders niet aan dieren komen? wil je zeggen
StalNollie schreef:maar wat die man heeft gedaan heeft niks met pretnestjes te maken.
Laptopmuis schreef:Bij een asiel zou hij geen kittens mee hebben gekregen.
. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij een asiel binnenloopt en zegt: Ik zoek kittens om te vermoorden. Hij zal vast, net als bij de mensen die hij via Marktplaats heeft benaderd, anders te werk gaan. Een asiel heeft geen middelen om personen volledig te screenen, dus ook een asielkitten zal deze meneer zonder problemen meekrijgen.
. _San87_ schreef:Laptopmuis schreef:Bij een asiel zou hij geen kittens mee hebben gekregen.
Jawel, hoor. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij een asiel binnenloopt en zegt: Ik zoek kittens om te vermoorden. Hij zal vast, net als bij de mensen die hij via Marktplaats heeft benaderd, anders te werk gaan. Een asiel heeft geen middelen om personen volledig te screenen, dus ook een asielkitten zal deze meneer zonder problemen meekrijgen.
Ware het niet dat er in het asiel betaald moet worden voor een kitten en dat de stap verhoogt.
_San87_ schreef:StalNollie schreef:maar wat die man heeft gedaan heeft niks met pretnestjes te maken.
Laptopmuis schreef:_San87_ schreef:
Jawel, hoor. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij een asiel binnenloopt en zegt: Ik zoek kittens om te vermoorden. Hij zal vast, net als bij de mensen die hij via Marktplaats heeft benaderd, anders te werk gaan. Een asiel heeft geen middelen om personen volledig te screenen, dus ook een asielkitten zal deze meneer zonder problemen meekrijgen.
Ware het niet dat er in het asiel betaald moet worden voor een kitten en dat de stap verhoogt.
Je loopt ook niet zomaar een asiel binnen neemt katten mee, betaald en gaat weg.
Daar gaat heel wat meer aan vooraf.
vrouwke schreef:_San87_ schreef:
Voor het zelfde geld had hij ze bij de opvang gehaald, dus dit slaat nergens op.![]()
Die man spoort echt niet.
StalNollie schreef:Ragdollcat schreef:Dat krijg je ervan als men overal pretnestjes fokt en ze vervolgens gratis aanbieden op de MP en niet controleert met wie je te maken hebt en waar het terecht komt.
dat is dus onzin dat je dit ervan krijgt. een mens met gezond verstand daarbij zal dit niet eens zich op laten komen ook niet als er teveel aan dieren is.
Citaat:Een man uit Den Haag wordt ervan verdacht jonge kittens via Marktplaats op de kop te tikken, om ze vervolgens thuis dood te schoppen.
De 45-jarige Hagenees Arnold den H. struinde Marktplaats af op zoek naar gratis kittens. Hij nam de kleine poesjes mee naar huis, waar de beestjes bruut werden vermoord. Volgens het AD gaf het de kittenkiller een ‘goed gevoel’ om ze dood te trappen.
Den H. deelde zijn moordneigingen met een aanbieder van de katjes. Zo wist de politie de man op te sporen. In het huis van de dierenbeul troffen agenten een aantal dode kittens aan. Ook lag er een poesje dat meer dood dan levend leek. Dat slachtoffer is overgebracht naar een dierenarts en lijkt de gruweldaden te overleven.
De man heeft bekend vijf katten uit frustratie te hebben gedood. Hij is gearresteerd.