Oude hond laat alles lopen en maakt rare geluiden, wat doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xje_chica

Re: Oude hond laat alles lopen en maakt rare geluiden, wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 14:15

jaa zijn er ook heel erg blij mee , vanavond krijgen we visite omdat me broer jarig is , voor alle drukte doen we bo wel even in de slaapkamer kan die daar rustig slapen

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:42

Wat super dat het zo goed gaat!
Ben blij voor jullie!

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:35

Ik vind hem er eigenlijk best goed uit zien. Zou wat meer spier op z'n achterhand mogen hebben, maar te mager vind ik hem zeker niet!

Ik zou overigens wel op zoek gaan naar een oorzaak en je dus niet bij de DA af laten schepen met gewoon weer een pilletje (dus ook als bij algemeen bloedonderzoek niks gevonden wordt, uitgebreid bloedonderzoek laten doen bijv.)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:25

Sassol schreef:
Ik zou overigens wel op zoek gaan naar een oorzaak

"Ouderdom"

Xje_chica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 23:19

Sassol schreef:
Ik vind hem er eigenlijk best goed uit zien. Zou wat meer spier op z'n achterhand mogen hebben, maar te mager vind ik hem zeker niet!

Ik zou overigens wel op zoek gaan naar een oorzaak en je dus niet bij de DA af laten schepen met gewoon weer een pilletje (dus ook als bij algemeen bloedonderzoek niks gevonden wordt, uitgebreid bloedonderzoek laten doen bijv.)

Als die op deze medicijnen zich goed voelt , wil ik hem geen meeer nare onderzoeken aandoen , hij voelt zich weer goed, en wij hebben weer een blije hond. We weten dat hij geen jaren meer te leven heeft dus laten we hem lekker genieten

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 20:09

Wat fijn dat hij zich nu beter voelt.
Wat voor medicatie krijgt hij nu precies? (merknamen).

Ik blijf er ook bij dat ' ouderdom' geen diagnose en al helemaal geen ziekte is...hoewel men daar dikwijls mee afgescheept wordt.
Maar ook is het zo dat het absoluut aan de eigenaar is om voor nu een keuze te maken over ' hoe nu verder' .