Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suuzepuus schreef:Ik denk dat je bepaalde dingen behoorlijk verdraait naar ons toe (dat lees ik in je posts....)
*e zegt dat je ook dingen tegen haar zegt maar niet zo erg als zij doet.....
*jouwhond blaft tegen die van haar (dus niet de schuld van haar hond aangezien de jouwe in de tuin is en gewoon zijn *%$moet houden als er een andere hond langsloopt)
*je zegt dat de buurvrouw maar om moet lopen zodat JOUW hond niet uitvalt tegen die van haar....
Als ik zo'n buurvrouw had weet ik niet wat ik zou doen..... Ik denk dat de wijkagent hier ook niks mee gaat doen. een beterewereld begint bij jezelf.....
Samblabla schreef:Jou hond waakt over zijn territorium, dat is niet meer dan normaal. Dat die vrouw daarom jou en je hond moeten gaan bedreigen vindt ik echt kinderachtig. De volgende keer als ze je bedreigt of uitscheld zeggen dat je naar de politie belt.
Sonja_vR schreef:suuzepuus schreef:Ik denk dat je bepaalde dingen behoorlijk verdraait naar ons toe (dat lees ik in je posts....)
*e zegt dat je ook dingen tegen haar zegt maar niet zo erg als zij doet.....
*jouwhond blaft tegen die van haar (dus niet de schuld van haar hond aangezien de jouwe in de tuin is en gewoon zijn *%$moet houden als er een andere hond langsloopt)
*je zegt dat de buurvrouw maar om moet lopen zodat JOUW hond niet uitvalt tegen die van haar....
Als ik zo'n buurvrouw had weet ik niet wat ik zou doen..... Ik denk dat de wijkagent hier ook niks mee gaat doen. een beterewereld begint bij jezelf.....
honden zullen nu eenmaal soms op een andere hond reageren, je kunt van een hond niet verwachten dat iedere passerende hond genegeerd word.
die van mij is supersociaal, maar sommige honden kan hij niet uitstaan, so be it... ik ontwijk ze en al was de passerende persoon een beetje bij de tijd, dan loopt ze gewoon door als een hond reageert op de hare en die van haar reageert op de hond die ze passeren.
stil gaan staan, je hond nog verder opfokken door uit je plaat te gaan en dergelijke onzin, maakt de situatie NOOIT beter.
ik loop ook niet langs bepaalde tuinen ivm reactie van de hond die daar huist en de mijne , ook ivm risico dat de hond die er woont ook kan uitbreken en dan is het matten...
soms is het wijzer bepaalde dingen te ontwijken.
en daarnaast, honden hebben hun territorium(huis+tuin) nog al logisch zal een hond eens blaffen als een andere hond passeert, is dat reden om als passerende persoon uit je plaat te gaan? nee, denk het niet nee, dan ben ik mijn halve uitlaat ronde bezig met mensen afbekken en uitschelden![]()
als je dat niet wil of kunt snappen, dat honden territorium gedrag laten zien, dan snap je niet helemaal wat een hond is denk ik.
als ik de posts van ts lees, reageert haar hond reageert haar hond, corrigeert zij haar hond en toch gaat passerende persoon uit haar dak...als passerende persoon niet kan hebben dat een hond reageert en dat een eigenaar dit corrigeert zeg ik idd ook, ga alsjeblieft aan de overkant van de weg lopen