Kunnen jullie honden en katten ook zo goed met elkaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monnikenburg

Re: Kunnen jullie honden en katten ook zo goed met elkaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:05

Ja hier moeten ze ook niks van vreemde katten of vreemde honden hebben, leuk hoe ze hun eigen gezin dan toch herkennen enzo he

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 19:11

heb 1 hond die probeerd katten te eten en een kat die probeerd honden te eten haha. Beiden hebben zich hier aangepast en leven samen zonder problemen. Mijn andere hond is bang van de kat maar dat is logisch omdat we expres een volwassen kat genomen hebben die honden gewend is maar ze heel goed de baas is gezien mijn andere hond niet zo gezellig is. De eerste weken was het oppassen en scheiden als ze alleen thuis waren.

Nu liggen ze na 3 jaar soms samen op 1 kussen maar dat is nooit lang. Het is ook nooit mijn bedoeling geweest dat het echt super goede maatjes waren omdat ik wist dat mijn ene hond (volwassen herplaatser) daar niet geschikt voor is. Wel was de bedoeling dat ze elkaar goed kunnen verdragen en dat is goed gelukt dus het plan is geslaagd. Het leeft en loopt samen zonder ruzie maar wel langs elkaar heen. Mijn kat wil ook niets te maken hebben met andere katten anders had ze wel een maatje gekregen. Ze is gek op ons (mensen dus) maar andere dieren wil ze gewoon niets mee te maken hebben.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:01

Shirley schreef:
Dat vind ik inderdaad sneu ... is er geen mogelijkheid om een opening voor de kat te maken waarlangs hij zonder de hond te hoeven ontmoeten naar binnen kan ?

Zo zal de kat niet lang stalkat blijven, vrees ik -O-

Nee gaat niet helaas :( Of we moeten een gat in de muur boren maar dat ziet de eigenaar niet zo zitten denk ik :') Maar stalkatje heeft een grote schuur voor zich die soms verwarmt is , onbeperkt brokken , lekkere warme dekens waar die helemaal in gaat liggen . En stal(k)kat zal ie wel blijven want ze is er inmiddels al langer dan een jaar en vind t reuze gezellig :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:04

ik heb 4 labradors 1 boomertje en 1 kat liggen ook heerlijk samen :D

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:07

In huis komen mijn Duitse Herder en de kat goed overeen, bij elkaar liggen en de kat wassen.
Spelen doen ze ook alleen als de hond te enthousiast word vind de kat het niet meer leuk.
Zitten ze beide buiten dan is het oorlog ... Geen idee waarom want vind het wel spijtig.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:23

Ik heb jammer genoeg alleen foto's van onze hond (stafford) en parkiet, mag dat ook?

Afbeelding
Afbeelding

De katten en hond zijn namelijk niet zo knus samen, negeren zich onderling gewoon.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:39

Onze honden kunnen met alles.
Fretten, konijnen, cavia's, papegaaien, parkieten en ook met katten.

Heb een tijdje een main coon en een boskat in huis gehad, moesten helaas weg wegens allergie van mijn vriend. Maar oh wat ging dat leuk samen in huis.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:47

Hier ook een gezellige beesten familie hoor! 2 Jack russels en 1 chihuahua en 2 katten, gezellig met z'n allen in 1 mand, met z'n allen op muizen jacht, samen spelen en apporteren haha.
Onze oudste Jack russel was bij de bevalling van een van onze veulentjes aanwezig in de wei, sindsdien hoeft dat veulentje maar te hinniken en ze rent meteen naar hem toe, likt z'n oogjes en rennen samen door de wei, heel aandoenlijk om te zien! <3

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:55

Mijn hondje was echt dikke maatjes mijn mijn huisgenootjes poes!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:06

Thuis hebben we 3 honden en 2 katten en dat gaat prima samen. De jongste hond wil nog wel eens met de katten spelen, maar dan gaan deze altijd heel elitair op de tafel zitten :')

De foto's hierboven <3

Bonjour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:46

Mijn 8 maanden oude labrador en kat Timmy zijn gek op elkaar. Ze hadden beter Bonnie en Clyde kunnen heten, samen spelen en kattekwaad uithalen is natuurlijk helemaal geweldig:)

Timmy kijkt een beetje geirriteerd hier :') , maar hij gaat altijd gezellig bij Sadie in de bench liggen slapen. Zelfs als Sadie niet in haar bench ligt ligt hij daar alleen haha
Afbeelding

De buurtwacht, samen houden ze alles in de gaten :D
Afbeelding

Stoeien!!
Afbeelding