Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
GamblersCup schreef:TS wil een hondje dat ze al kent, van een vriendinnetje, overnemen omdat het vriendinnetje het dier niet mag houden. Dan doen papieren er niet toe. Zal ze ook niet in haar overweging meenemen, ze is niet speciaal op zoek naar een hond, en als deze bij vriendinnetje zou blijven zou ze waarschijnlijk helemaal geen hond nemen. Ze wil dit dier een goed thuis bieden omdat ie bij z'n baasje weg moet. Vertel mij dan eens wat het stamboek ertoe doet?
En waarom wil je "bewijs" terwijl TS al heeft gezegd dat het 100% dwergkees is?
Ik voel hier het gezeik wat betreft "mixje is slecht, je mag alleen een hond met stamboekpapier nemen" opkomen. En da's zonde van het topic.
Nimfee schreef:GamblersCup schreef:Maakt het zo'n dramatisch verschil voor jou om te weten of de hond van een ander papieren heeft?
Voor mij wel, ik zou wel willen weten bij welke fokker het hondje dan komt en wie de voorouders zijn, om te weten of er niet te veel 'lijnteelt' is gebruikt in zo'n lijn
gaat weer lekker hè, communicatie op een forum haha. Nee, ik bedoelde meer, zoals ik al had beschreven, dat een stamboom voor mij wel belangrijk zou zijn en ik het wel uit zou pluizen. Aan TS of ze dat idd zelf wilt uitzoeken of niet
GamblersCup schreef:Omdat ik er nog om vroeg, of het voor jou belangrijk is wat voor stamboom de hond van een ander heeft... en jij antwoord dat het voor jou wel belangrijk is.... pas met je laatste post schrijf je dat "als ik in zo'n situatie zou zitten..."... ik denk dus dat je het verkeerd had geschreven

CalipsoLover schreef:Over die stamboek discussie ga ik me niet mengen.
We zijn Wolfje daarnet gaan halen, is totaal geen keffer, hij is super lief, maar best wel hyper...
Hij heeft nog geen kennis gemaakt met de katten. Maar we zijn heel onzeker en denken niet dat het gaat lukken, maar misschien nemen we hem maar delen we hem dan met mijn schoonbroer.
We zijn echt wel verliefd op hem, maar ben verschrikkelijk bang voor de eerste ontmoeting met de katten.
Fingers crust dus!