nadat alles gesloopt was dat alleen het bankstel en kasten nog overbleef heb ik hem een muilkorf omgedaan,dan geen snuitje ( zou dat echt te benauwd vinden) ,maar een ijzeren waar hij gewoon mee kon drinken,in kon blaffen enz.
maar dat vond ik ook de oplossing niet,en heb toen een gedeelte van een kamer een kennel ingemaakt,geen kooitje dus van nog geen m2 waar die als grote hond zich in moest vermaken,maar echt een kennel van 2,5meter bij 3 meter....
in die kennel heb ik alles gegeven wat gesloopt mocht worden,hij zocht het maar uit,het was een jonge hond en ik had al een oudere hond,maar omdat hij anders alleen zou zitten heb ik er een jonge hond bijgenomen,dus zaten ze samen in die kennel,waar ze in konden lopen/spelen,én niet te vergeten...slopen...
als ik wegging kregen ze een berg lekkertjes,er was altijd een bak water aanwezig en ze zochten het maar uit...
ter voorbeeld ,ik had zo'n soort kennel gemaakt:

later zijn ze buiten gaan wonen,eerst op een eigen pensionstal war ze snachts een schuur kregen van 80 meter bij 20 meter...en hier in duitsland hadden ze de achtertuin en een betonnen slaaphok met veel dekens erin,en tot op hun oude dag zijn de dekens tot reepjes versnipperd... maar goed ,ik heb me daar verder dan ook niet meer druk over gemaakt..
denk dat als dat er eenmaal inzit dat je het er slecht uitkrijgt...
en die vrouw van fixmydog...
250 euro PER DAG!! om je hond een dagje bij haar in de roedel te laten lopen?????* ziet hier een goudmijn ontstaan
*
)