Misschien is dit wel een apart gevalletje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bridgetF schreef:voor een hond betaal je hondenbelasting een kat is gratis.
een hond eet meer dan een kat, dus de kosten zijn hoger.
een kat gaat op de kattenbak of buiten en met een hond moet je verplicht in weer en wind wandelen.
lopen met één hond is makkelijker dan met twee, lijkt mij tenmisnte als ze aan gelijnd moeten zijn.
Met één hond moet je de poep op rapen en je hebt maar twee handen, een voor de warme drol in een zakje de ander voor de riem.
). Dus: 2 katten, 2 honden, 2 axolotl's, twee konijnen,...
Solleke_Noah schreef:Hier komt alles met twee wat met twee kan (dus geen solitaire dieren die elkaar doodvechten per twee gaan houden). Dus: 2 katten, 2 honden, 2 axolotl's, twee konijnen,...
We schaffen hier een nieuwe hond/kat aan als één van de twee overleden is, zo zit er nooit een dier alleen. Contact met een soortgenoot is toch speciaal. Zo is onze kater goed bevriend met onze jongste hond, maar de interactie met onze andere kat (ondanks dat ze niet meteen de allerbeste vrienden zijn) is toch nog heel anders. Ik zou dus zowel kat als hond altijd per twee nemen, om ze de interactie met een soortgenoot niet te ontzeggen
Solleke_Noah schreef:Hier komt alles met twee wat met twee kan (dus geen solitaire dieren die elkaar doodvechten per twee gaan houden). Dus: 2 katten, 2 honden, 2 axolotl's, twee konijnen,...
We schaffen hier een nieuwe hond/kat aan als één van de twee overleden is, zo zit er nooit een dier alleen. Contact met een soortgenoot is toch speciaal. Zo is onze kater goed bevriend met onze jongste hond, maar de interactie met onze andere kat (ondanks dat ze niet meteen de allerbeste vrienden zijn) is toch nog heel anders. Ik zou dus zowel kat als hond altijd per twee nemen, om ze de interactie met een soortgenoot niet te ontzeggen