Maar dat geldt natuurlijk voor elk ras, elke hond is anders. Maar vaak kan een goede fokker bij een nestje als pup al zien hoe de karakters worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En vooral vrolijk.. En ze ligt hier lekker in de zon op het werk!
En was zoals zojuist 8nnemiek ook zei, is heel relaxed 
De ene hond is de ander niet.
Maar zodra je echt meer druk gaat toevoegen gaan ze liever wat anders doen.
Seven schreef:Ja hoor de RR's kunnen gewoon zit af volg blijf en noem maar op als je het maar leuk en luchtig houd willen ze heel graag wat voor je doenMaar zodra je echt meer druk gaat toevoegen gaan ze liever wat anders doen.
Deze honden gaan ook overal mee heen trein, school, shows, concour noem maar op ze vinden alles leuk en zijn overal even makkelijk.
Aantal maanden geleden hebben we nog 2 nest dagen georganiseerd alle honden gewoon los en spelen, waren in totaal 8 intacte reuen en 12 teven ging super geen gezeur ook niet met honden die we daar tegen kwamen. Wel werd er soms even geblaft als er ineens iemand het bos uit kwam maar geen verdere reacties puur aangeven he daar is iemand
Jette schreef:Bij ons is er ingebroken in de garage, ze hebben allebei heerlijk liggen slapen. Ik vind dat als je een hond niet zelf hebt of er ruime ervaring mee hebt (in de vorm van meermaal per week uitlaten). Je er eigelijk geen oordeel over kan vellen, een hond langere tijd om je heen is namelijk zo anders dan af en toe tegenkomen!
@Ts, een grote zwitserse senner is misschien ook nog wel wat?
Jette schreef:Bij ons is er ingebroken in de garage, ze hebben allebei heerlijk liggen slapen. Ik vind dat als je een hond niet zelf hebt of er ruime ervaring mee hebt (in de vorm van meermaal per week uitlaten). Je er eigelijk geen oordeel over kan vellen, een hond langere tijd om je heen is namelijk zo anders dan af en toe tegenkomen!
@Ts, een grote zwitserse senner is misschien ook nog wel wat?
En ik laat hem ook iedere dag uit
. Zij kunnen wel met honden, dat gaat prima. heb mijn grijze kater al eens op een hond zien slapen haha.
. Toch bedankt voor het meedenken haha
.
, is dat niet wat voor je? Heerlijke hond hij betekend echt alles voor me maar medisch gezien heb ik met hem wel pech helaas..
, wel energiek volgens mij ..