*Stuiterdestuiter* Roofvogel Workshop!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:09

WAUW wat ontzettend gaaf!!! Dit wil ik ook echt een keer doen, wil ik al heel lang maar durf op een of andere manier niet :')
Maar als ik dit zo zie begint het wel weer heel erg te kriebelen :):)
Dat mini uiltje is echt schattig! En wát een gaaf beest is die zeearend :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: *Stuiterdestuiter* Roofvogel Workshop!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 13:05

Er is echt helemaal niets engs aan hoor! Er zijn sowieso drie a vier valkeniers aanwezig die alles in de gaten houden en je begeleiden. Wanneer je helemaal geen vogels bent gewend, dan is het misschien even slikken wanneer zo'n grotere vogel op je af komt vliegen, maar ze zijn erg goed getraind en weten precies hoe ze zich moeten gedragen :)

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:00

Cayenne schreef:
Ze doen inderdaad bruiloften en ringen aanvliegen, dus het zou best kunnen dat het vogels van hen waren inderdaad!
Het is zeker aan te raden. Dit was mijn tweede keer maar ik vond het nog steeds erg indrukwekkend en leerzaam :j

Murness, dit was ook in Berkel en Rodenrijs, maar dan op de splinternieuwe locatie :)

Ik dacht de valkenier al te herkennen.
Zou ook nog graag eens 's avonds willen vliegen met uilen, dat lijkt me ook heel bijzonder.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 16:08

Hielko bedoel je? Die weet het ontzettend leuk te vertellen allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:10

Wat ontzettend gaaf. Heb de link opgeslagen. Lijkt mij leuk om dit als cadeau te doen voor mijn vriend. Wel jammer dat ze niet met de gewone roofvogel workshop vliegen met de Amerikaanse zeearend.

Mijn vriend is daar helemaal gek van. Komt puur doordat zijn overleden opa, helemaal gek was van de adelaren. En het hele huis stond vol met van die beeldjes. Vriend heeft dus ook een tattoo met een adelaar er in verwerkt. Deze adelaar staat voor zijn opa. Maar om nu voor een uurtje helemaal naar Zuid-Holland te moeten rijden...