Op de site van de nederlandse labrador vereniging kun je de dek- en geboorteberichten zien. Dit zijn allemaal honden met stamboom. Naam, adres etc. van fokker staat erbij. Verder ook de kleur van de ouders en bij de geboorteberichten het aantal reutjes/teefjes, kleur en beschikbaarheid. Zelf hebben we onze labrador ook (nu 15 weken) ook via deze site gevonden.
Wij hebben onze labrador bij Dierenpension & kennel "de Bommel" vandaan in Wadenoyen. Toen wij onze hond kochten was het nog wel wat kleinschaliger, maar Caroline heeft verstand van de honden en helpt altijd goed. Ze heeft veel ervaring en fijne honden.
Shalot
Geplaatst: 14-06-13 13:47
Je begreep mij verkeerd Ik bedoelde ze hebben meerdere honden. Gewone Labrador en Labrapoedels. Je standpunt is duidelijk met stamboom. veel plezier en zoektocht
Shalot schreef:
Vader is ook op kennel enzo. Ze hebben labrapoedel. En alle 3 de kleuren. Wie weet is het wat voor je.
Wellicht is het handig als je me een pb stuurt met wat meer gegevens. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat jullie maar een beperkte afstand willen reizen. In welke periode zouden jullie het liefst de nieuwe pup verwelkomen. Hebben jullie voorkeur voor een kleur, wat vinden jullie (naast de standaard zaken) verder nog belangrijk in een fokker. Eventueel al voorkeur voor bepaalde bloedlijnen etc etc.
Wij hebben een lab die de naam van de Lindehof draagt, helaas weet ik niet meer precies waar wij hem weghebben. Ik kan het wel voor je navragen. Onze lab word in September 11 en heeft geen enkel kwaaltje (zegt niet alles natuurlijk maar toch).