Onze Duitsers op de foto.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Re: Onze Duitsers op de foto.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-13 20:28

Oei wat een mooie mechel!!! Prachtig dier.

Ja Cnut is een hele mooie hond en ook enorm fijne werkhond en qua karakter net zo als Draco die uit dezelfde moeder komt vandaar ook de keuze. De ideale sporthond. Niet te groot, snel, enorme werklust, goed karakter, gezondheid, hoog in de driften maar werkbaar.

Ik zit vlak over de grens en heb lange tijd in NL getraind maar nu in Duitsland. Bevalt me goed bij een SV en bij een NBG vereniging. Ja ik kan ook niet zonder hoor.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 20:39

Bedankt.

Klinkt goed zeg! Alle aspecten die een fijne werkhond nodig heeft :) . En dan ook nog eens een mooi uiterlijk :D .

Gaat het er in Duitsland nog anders aan toe dan in Nederland?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-13 21:29

Ja voor mij is het de perfecte hond eigenlijk vooral door zijn karakter. Maar hij geeft ook wel minpuntjes. Hij is maar 62 cm en heeft volgens de keurmeesters niet echt een reuen uiterlijk. Al ben ik van mening dat we juist in de fok wel wat kleine reuen tussen de reuzen kunnen gebruiken en hij is juist extreem snel en wendbaar daardoor.

Op zich niet. Programma is hetzelfde. Vind alleen dat ze hier (niet overal) meer overgaan op de moderne training ipv op het ouderwetse wat ik in NL meer zag. Maar is ook wel clubafhankelijk natuurlijk.

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:33

Nica je haar danst !!!

Ben zo benieuwd hoe de broertjes en zusjes van Baris worden :D
Is Shira weer zo rond als de vorige keer ??

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 16:50

Ze is morgen op 28 dagen en gaan morgen voor de echo maar zo te zien is ze wel dragend. Ze eet slecht (had ze elke dracht rond deze tijd), doet dingen die ze normaal niet doet, extreem fanatiek naar andere honden en lijkt ook wat voller te zijn.