ze heeft jarenlang naar mijn moeder geblaast, de schoonmaakster is doodsbang voor haar gezien ze altijd (misschien wel expres) in de weg gaat liggen waar zij moet schoonmaken en gaat blazen/uithalen als ze erbij moet
gelukkig is ze er nu een beetje aan gewend maar Puk is nog steeds niet haar favoriet hier in huis lol
Maar ik kan álles met haar doen... ook echt alles. Zelfs als ik haar helemaal aan het treiteren ben en zij zit te grommen en ik (expres
) door ga, dan wil ze wel eens gaan blazen en uithalen, maar nóóit gemeen
Alleen van "stop nu jij mens! " en dan stop ik voor 5 minuutjes en dan ga ik weer vrolijk door
en zij vind het stiekem net zo leuk als dat ik het vind omdat ze daarna weer heel vrolijk aan het spinnen is en kopjes aan het geven is
ik heb gewoon een onwijs sterke band met haar, en ik kan gewoon alles maken... maar zodra iemand anders het doet dan gaat het wel fout
Ze kan zelfs op commando zitten en poot geven
Ik vind het alleen leuk om haar te pesten
arm ding... *ze ligt nu tevreden op mijn schoot*Mijn tip is dat je de lichaamstaal van een kat moet leren. Als een kat met de staart (op een bepaalde manier) loopt te zwiepen dan is dit vaak een teken van irritatie. Dan kan je gewoon beter stoppen. Katten zijn erg slimme dieren en je moet duidelijk grenzen aangeven. Als mijn andere kat (Waar ik geen goede band mee heb) mij opeens aanvalt kan die ook een mep verwachten. Ze zijn niet van porselein gemaakt