Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Linea schreef:Ook een allergiehond zit niet levenslang vast aan hypoallergeen brokken, al doet RC mensen dit graag gelovengenoeg andere en goedkopere opties kost alleen even wat uitzoekwerk.

belle_boef schreef:Linea schreef:Ook een allergiehond zit niet levenslang vast aan hypoallergeen brokken, al doet RC mensen dit graag gelovengenoeg andere en goedkopere opties kost alleen even wat uitzoekwerk.
Daar ben ik ook naar op zoek. Maar ik wil niet zomaar alles in mijn hond stoppen.
Menig voer wat ze eerder had spoot eruit met alle gevolgen van dien.
Agossie schreef:Ik had hem bijna helemaal ingevuld, maar wat een onzin enquête... Ik heb hem dus afgebroken.
RC: "Doet u aan sport met uw huisdier?"
Ik: "Nee"
RC: "Welke sport doet u met uw huisdier?"
Ik: "Ik doe niet aan sport met mijn huisdier."
RC: "Hoe vaak doet u aan sport met uw huisdier?"
Ik: "Ik doe niet aan sport met uw huisdier!"
RC: "Doet u ballensport met uw huisdier?"
Ik: "Ik doe niet aan sport met mijn huisdier!!"
RC: "Waar doet u sport met uw huisdier?"
Ik: "IK DOE NIET AAN SPORT MET MIJN HUISDIER!!!!!!!!!!!"
Zo ging het ook met de vragen over de applicatie. Toen ik meldde dat ik géén applicaties gebruikte, gingen ze er nog steeds op door.
Toen was ik het zat...
Overigens ligt dit niet aan RC, maar aan het bedrijf dat de enquête heeft opgesteld. Slecht dus...
)zorrohvj schreef:Tja, helaas konden wij deze vragen niet laten overslaan, omdat de bovenstaande antwoorden meerkeuze zijn. Normaal gesproken kan je bij het antwoord 'nee' de vraag laten vervallen. Vandaar dat er als antwoordmogelijkheid 'geen' of 'nee' bij staat als alternatief. Wel vervelend, maar voor ons de beste oplossing, omdat we het meest betrouwbare resultaat willen krijgen. (bovendien komen de laatste twee vragen zowiezo niet terug in de enquête)
Over de vragen over de applicatie: als je geen applicaties gebruikt, willen wij toch graag weten wat julle evt. terug zouden willen zien. De hele enquête heeft als doel de applicatie zo goed mogelijk te kunnen opstarten
DaniBanani schreef:Bizar dat zo'n merk zelfs in de opleiding schijnbaar al een (flinke?) vinger in de pap heeft.

) zijn/haar hond bewust voer geeft waar zulke schadelijke stoffen in zitten.Agossie schreef:Ik snap dat niet... Waarom moet er door tegenstanders van Royal Canin meteen zo fel en negatief gereageerd worden als iemand zegt er wèl achter te staan en het prima voer te vinden? Waarom?
Bassenqua schreef:Agossie schreef:Ik snap dat niet... Waarom moet er door tegenstanders van Royal Canin meteen zo fel en negatief gereageerd worden als iemand zegt er wèl achter te staan en het prima voer te vinden? Waarom?
Hier zou ik graag op reageren. Waarom ? Als je met honden werkt en regelmatig geconfronteerd met honden die RC gevoerd krijgen en die ofwel kapot gegroeid zijn, ofwel huidproblemen hebben, ofwel dunne vieze mest hebben dan gaat een voer je ernstig tegen staan! Daarbij zijn de meeste hondeneigenaren NIET op de hoogte hoe RC het voer conserveert, zodra de mensen dat wel weten valt ook vaak de beslissing..... maar DAT wil ik mijn hond niet voeren. Veel al wordt er gedacht......RC is en gezondheidsvoeding, is duur dus zal wel goed zijn!! Was het maar zo simpel, het enigste wat goed is aan RC is de marketing, zorg dat je naam continue gehoord en gezien wordt en dan gaat de rest van zelf. Prijs/kwaliteit verhouding is bij RC compleet weg, de aller goedkoopste manier gebruiken om het voer te conserveren maar wel de hoofdprijs betalen aan de kassa.
Nu een waarom vraag aan jou ? Waarom voer jij RC aan je hond ? Wat is er nou zo goed aan dit voer dat je dit wil geven maar ook wil betalen ? Waarom vind jij RC een goed voer ?
Jij geeft tenminste antwoord op mijn vraag. Dank je wel.