Vissen ineens allemaal dood

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:42

voor goudvissen heb je inderdaad een goed extern filter nodig, overgens zou ik lekker voor ander soort vissen gaan, kan je ook een mooie plantenbak maken en een veel gevarieerder vis bestand, goudvissen zijn viespeuken die alles slopen :D haha

Sappos

Re: Vissen ineens allemaal dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 10:14

Erg jammer Laura :( idd nu de bak schoonmaken voor er weer iets in gaat, miss is het toch een bacterie waarmee je bak al besmet is. Tropische vissen lijken me voor deze bak beter qua ruimte. Desnoods wat guppy's, toch leuk om naar te kinken. Mocht je toch besluiten om weer sluiers te nemen dan zou ik er max 2 halen en een gruwelijk verversbeleid handhaven :)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:36

Jammer laura,, lees het topic nu pas.. Ik zou er idd geen sluiers meer in doen,,, hoewel de beestjes het al beter bij jou hadden dan bij menigt mens in een kommetje ( om haar nou dierenmishandelaar te noemen als sommige hier ) vindt ik wat ver gaan.. De bak is niet helemaal geschikt voor goudvisjes.. Maar dat zul je uit eerdere posts al wel begrijpen.. Ik weet namelijk wel dat je het beste voor hebt met je dieren :) zou leuk zijn als je er een tropische bak van gaat maken :) we hebben overigens ook een topic waar je voor vragen altijd terecht kunt :) kijk maar tussen mn berichten :)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 12:44

Er zat een goede filter en pomp in..

En we hadden inderdaad voor deze vissen warm water vissen maar daarmee gestopt ivm verwarmen van water telkens. Bak is inmiddels leeg en alles is weggegooid, nog even over nadenken of er wat nieuws komt!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:47

Succes je kunt me altijd een pb-tje sturen :) en de meiden in het topic willen je ook graag helpen.. T is zo leuk als je echt goed weet waar je mee bezig bent.. Succes :)