Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Haarbal schreef:Of misschien voor de zekerheid de cactussen combineren met de aluminiumfolie, dus de cactusprikkels door de folie heen prikken. Als ze er dan overheen schijt hoe je alleen het folie er af te halen. Net als een gasstel in een studentenhuis!
![]()

mwhoehahahaa
,we hebben er 4 en alleen madam denkt dat ze "tropisch" naar de wc moet gaan
hahaha
,de rodondendron die buiten in een zinken teil staat heeft het nu te verduren.
...........zucht............

funnyhorses schreef:Hahahaha jep nog steeds geen kak tussen de catussen HOERAAAAAAAA![]()
Ze staat me wel steeds beledigd aan te kijken en schijt uit hufterigheid mn rodondendron vol pfff dat getijgerde loeder.
Maar binnen is de lol overmwhoehahahaa
![]()
Dit is de plant in kwestie........................hopelijk trekt ie nog een beetje bij![]()
[ Afbeelding ]
,zo noem ik mn broertje
whahaha die heet eigenlijk Tommy maar ik zeg altijd Floemii om hem te plagen
hihihihi
maar ik kreeg effe een flaschback
hahahaha
hahaha 
funnyhorses schreef:Haarbal schreef:Tsja, dan is het denk ik een kwestie van 1) de bak superaantrekkelijk maken en 2) de plant zeer onaantrekkelijk.Dan ben je met cactussen al een stuk in de goeie richting! Hopen dat ze niet over je cactus heen schijt, want dan zullen je vingers pas gaan bloeden bij het schoonmaken!
Is het een idee om (tijdelijk) de deksels van de kattenbak af te halen? Misschien houdt ze van kakken en plein air en vindt ze het niet zo prettig om onder de deksel te moeten zitten? En ik zou toch gaan experimenteren met bakvullingen, dus ook houtpellets, potgrond of zandbakzand. Als ze dan weer netjes op de bak gaat, kan je het weer met deksels gaan proberen en grit.
Als ze dat doet maak ik een foto en plaats em op Bokt!Misschien krijg ik dan slachtofferhulp hahaha
Nee deksel ABSOLUUT niet van de kattenbak af onze honden denken dan dat het een snackbox is!
Nog een keer edit houtpellets ook gehad,eigenlijk alle soorten die er zijn maar mevrouw houd dr voorkeur voor de ficus.
Ilsemarie schreef:Ik zie trouwens nú pas dat je het baasje van Trudy bent... dit kán ook gewoon niet anders... je trekt ze wel aan hè?!![]()
Hoe is het met Trudy? Nog steeds van die geweldige verhalen?Weten we wel direct van wie de kat dit geleerd heeft...
Ja hier is echt geeneen beest normaal
.In de keuken zit de kip
,in de woonkamer schijt de kat in de plantenbak
,in de stal jat de chiwawa de eieren en komt dan met een geel besmeurd koppie naar binnen
en op het terras staan nu een fjord en shet onder de partytent te soezen
hahaha
op je afgestuifd,gaat nog steeds onder de trampoline staan als de kids willen springen
,loopt nog steeds het huis binnen om te loeren of er iets bruikbaars op het aanrecht staat
,schijt nog steeds in het raamkozijn als we niet opletten
en wil nog steeds met kippen voetballen.
hahahah maar ik heb haar wel aan het werk gezet,ze moet nu regelmatig de paddock slepen
,dat doet ze best goed ookal spurt ze soms met dr hoofd tuusen de voorpootjes opeens door de paddock
,dan moet ze zich even finaal uitleven en dan is het weer goed
hahaha