Van kak-er-tussen naar Cac-tus-sen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Van kak-er-tussen naar Cac-tus-sen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:36

LZP -> BB

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:21

Nou, we zijn goed 24 uur verder... zijn je cac-tussen nog kakvrij of heb je kak-er-tussen? :D

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 14:57

Nope!Helemaal kakkievrij }:) mwhoehahaha }:)
Poes zit beledigd naar me te kijken >;) en als wraak heeft ze buiten onder mn rodondendron gescheten!! :oo
Maar dat vind ik niet zo erg,in huis was het me toch iets te bont := hihi

Iedereen bescheurd zich inmiddels over mn cactus idee _O- hahaha

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:37

Haha wel een goed idee. Ik zou zelf denk ik voor aluminiumfolie gegaan zijn.

Hier heb ik aleen nepplanten. De echt worden opgegeten.. en de nepplanten ook.. misschien moet ik ook eens cactussen gaan proberen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:48

Haha ik lach me rot hierzo.
Ben blij dat ik niet zulke loeders heb, als ik ze betrap op binnenshuis kakken krijgen ze vliegles.
Maar zie ook niet echt hoe een kat in een plantenbak kan schijten, of hebben jullie enorme bakken en relatief kleine plantjes daarin?

Haarbal schreef:
:') Of misschien voor de zekerheid de cactussen combineren met de aluminiumfolie, dus de cactusprikkels door de folie heen prikken. Als ze er dan overheen schijt hoe je alleen het folie er af te halen. Net als een gasstel in een studentenhuis! :Y) :')

Daar wordt toch niet overheen gescheten hoop ik? :')

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:49

HAHAHAHAA zie het zo voor me! _O- _O- _O-

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:55

Ik vind het wel slim bedacht! :D

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 23:10

Afbeelding

...daar kan maar zo kak tussen zitten hoor... ;)

Hihihi, ik zie Rob Geus als bij je kaktussen staan met een bordje "Daar word ik niet vrolijk van!"

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 00:18

Raap me op :')

Wat fijn vandaag de eerste kakkievrije dag!
Scheelt weer aroma's binnen.

Hoop echt dat dit dé oplossing is.. En ze geen andere alternatieven zoekt!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:02

Hahahaha jep nog steeds geen kak tussen de catussen HOERAAAAAAAA *\o/*
Ze staat me wel steeds beledigd aan te kijken en schijt uit hufterigheid mn rodondendron vol pfff dat getijgerde loeder.
Maar binnen is de lol over }> mwhoehahahaa }>

Dit is de plant in kwestie........................hopelijk trekt ie nog een beetje bij :')

Afbeelding

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:05

Hahaha wat heb je dat geniaal opgelost! Maar ik zal je zeggen dat ik in al die jaren en met alle katten die ik heb gehad er nog nooit eentje heb gehad die in plantenbakken binnen heeft gepoept. Ook nooit eerder gehoord van anderen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:33

Nee had ik ook nooit :n ,we hebben er 4 en alleen madam denkt dat ze "tropisch" naar de wc moet gaan :') hahaha
Maar de pret is klaar binnen }:) ,de rodondendron die buiten in een zinken teil staat heeft het nu te verduren. >;)
Ging vanmorgen al met de waterslang achter haar aan hihihi nu zit ze voor de pot buiten in afwachting dat ze erin kan O:) ...........zucht............ -O-

Ik heb gewoon een pot-verslaafde kat! :o

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:38

Misschien maar een grote plantenpot neerzetten ipv kattenbak :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:42

Afbeelding
Zou ze hier nog intrappen?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 12:00

Ohhh Keet :')

Ik zie de drollen al langs die bakken hangen _O- hahahaha
Zullen we dat idee maar laten varen? :D

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 13:10

Kan je niet eens proberen om het grit een tijdje te vervangen met aarde en er een plant in te zetten :P

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 13:13

Wij hadden een Yuka waar ook regelmatig in de bak gekakt werd door de katten, nah ik zeg je, die was groot binnen no-time, bleef maar groeien en groeien en groeien... :')

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 13:15

Probeer eens azijn. Vinden de meesten wel heel erg vies. Je kunt het mischien in 2-3 kleine schaaltjes op de aarde zetten en ook de rand insprayen. De geur trekt voor ons snel weg, maar de kat zal het wel nog eventjes ruiken. Werkt trouwens uitstekend op plaatsen waar je niet wil dat honden plassen, maar dan wel te vernieuwen als het heeft geregent.

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 13:18

funnyhorses schreef:
Hahahaha jep nog steeds geen kak tussen de catussen HOERAAAAAAAA *\o/*
Ze staat me wel steeds beledigd aan te kijken en schijt uit hufterigheid mn rodondendron vol pfff dat getijgerde loeder.
Maar binnen is de lol over }> mwhoehahahaa }>

Dit is de plant in kwestie........................hopelijk trekt ie nog een beetje bij :')

[ Afbeelding ]

Goedzoooo!

Hahaha wat heb ik heeerlijk gelachen om jou beschrijving! _/-\o_

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 13:29

O, wouw! ik ga helemaal stuk hier! wat een oplossing, en hilarisch beschreven _O-

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 21:31

Haha Floemii :')
Wat een naam Floemii :D ,zo noem ik mn broertje _O- whahaha die heet eigenlijk Tommy maar ik zeg altijd Floemii om hem te plagen _O- hihihihi

Op de ponyclub als we gingen lessen dan werd hij begroet met : Bonjour Floemique hahahaha
Jaja totaal off topic :') maar ik kreeg effe een flaschback _O- hahahaha
Mn lachspieren zijn weer los :D :') hahaha

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 00:08

Ik zie trouwens nú pas dat je het baasje van Trudy bent... dit kán ook gewoon niet anders... je trekt ze wel aan hè?! :')
Hoe is het met Trudy? Nog steeds van die geweldige verhalen? :P Weten we wel direct van wie de kat dit geleerd heeft... :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 00:22

Hahaha, ik wil graag weten wat haar reactie is :')

Ik heb zelf ook katten. Als ze zoiets doen is niets zielig, ze moeten er maar aan wennen. :')

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 00:26

funnyhorses schreef:
Haarbal schreef:
Tsja, dan is het denk ik een kwestie van 1) de bak superaantrekkelijk maken en 2) de plant zeer onaantrekkelijk. :D Dan ben je met cactussen al een stuk in de goeie richting! Hopen dat ze niet over je cactus heen schijt, want dan zullen je vingers pas gaan bloeden bij het schoonmaken! :D

Is het een idee om (tijdelijk) de deksels van de kattenbak af te halen? Misschien houdt ze van kakken en plein air en vindt ze het niet zo prettig om onder de deksel te moeten zitten? En ik zou toch gaan experimenteren met bakvullingen, dus ook houtpellets, potgrond of zandbakzand. Als ze dan weer netjes op de bak gaat, kan je het weer met deksels gaan proberen en grit.

Als ze dat doet maak ik een foto en plaats em op Bokt!Misschien krijg ik dan slachtofferhulp hahaha :')

Nee deksel ABSOLUUT niet van de kattenbak af onze honden denken dan dat het een snackbox is! :r
Nog een keer edit houtpellets ook gehad,eigenlijk alle soorten die er zijn maar mevrouw houd dr voorkeur voor de ficus.

Dan nog een bak erbij, deksels eraf en gaas in de plaats. Tegen de honden. Kijken of dat gaat.
En de ficus er tijdelijk uit!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 12:39

Ilsemarie schreef:
Ik zie trouwens nú pas dat je het baasje van Trudy bent... dit kán ook gewoon niet anders... je trekt ze wel aan hè?! :')
Hoe is het met Trudy? Nog steeds van die geweldige verhalen? :P Weten we wel direct van wie de kat dit geleerd heeft... :7

:') Ja hier is echt geeneen beest normaal :n .In de keuken zit de kip :x ,in de woonkamer schijt de kat in de plantenbak %) ,in de stal jat de chiwawa de eieren en komt dan met een geel besmeurd koppie naar binnen >;) en op het terras staan nu een fjord en shet onder de partytent te soezen :z hahaha

Trudy komt nog steeds zig-zaggend :oo op je afgestuifd,gaat nog steeds onder de trampoline staan als de kids willen springen := ,loopt nog steeds het huis binnen om te loeren of er iets bruikbaars op het aanrecht staat :9 ,schijt nog steeds in het raamkozijn als we niet opletten -:(- en wil nog steeds met kippen voetballen. :wow:
Tis en blijft Trudy }:) hahahah maar ik heb haar wel aan het werk gezet,ze moet nu regelmatig de paddock slepen ~~}> ,dat doet ze best goed ookal spurt ze soms met dr hoofd tuusen de voorpootjes opeens door de paddock _O- ,dan moet ze zich even finaal uitleven en dan is het weer goed :D hahaha