Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naamloos1 schreef:Mikkiej, hoelang doet jouw'n kat met een zak? Ik krijg dat voer namelijk ook weer denk ik.
En ben dan wel van plan om dit te blijven voeren de rest van zijn leventje
Kon gewoon dit voer voorlopig blijven geven.
). Wij voeren het echter wel in porties. Onze katten waren onbeperkt droogvoer gewend, dus in eerste instantie deden we dat het het RC voer weer... maar de kat met blaasgruis werd vervolgens super dik
Het is redelijk dikmakend, dus wij voeren het sindsdien in porties. (als we 'n weekend weggaan kunnen we het alsnog een flinke portie neerzetten en doseren ze 't zelf, ze eten niet alles in 1x op met de voerbeurten, maar als ik altijd onbeperkt neerzet wordt ze echt veels te dik)

Sammie schreef:Mijn kat heeft blaasontsteking en staat sinds donderdagavond op AB. Nu zit ik zelf te kijken voor voer. Voorheen was dat van de Lidl, maar daar schijnt veel zout in te zitten. Ondanks dat ik denk dat de kat er al lange tijd last van heeft, heeft de DA niks gezegd over het aanpassen van voer.
Kan ik hier uit opmaken dat de ontsteking niet ernstig is? (er zat wel wat bloed in de urine trouwens) Niet zo ernstig om op ander voer over te gaan?
Tja, onze DA zei ook "je kan hem wel terugzetten op gewoon voer, maar als het dan nog een keer gebeurt moet je waarschijnlijk altijd dit voer blijven voeren". Dat klonk mij wat teveel alsof hij dacht dat we terug zouden komen als we weer ander voer zouden gaan voeren en hij had ook geen suggesties welk voer dan beter was... Dus zijn we het dieetvoer blijven voeren en gelukkig nooit meer last
.
Avelienvd schreef:wat voor druppels zijn dat?