Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:dierenfan schreef:ik zou er op letten dat er maar 1 nest ligt en niet paps EN mams aanwezig zijn (en als die wel aanwezig zijn proberen uit te vogelen of het een eenmalig nestje is of dat mams elk half jaar vol gepropt wordt). Verder zou ik willen hebben dat ze in de huiskamer of in elk geval in huis op groeien en dat de fokker niet nog veel meer rassen heeft waar hij/zij mee fokt.
Op zich mee eens hoor maar waarom mogen paps en mams niet beide aanwezig zijn? De kleine van mij is ook met zijn paps opgegroeid en komt van een erg goede fokker vandaan.
@ Ts, let ook op dat mama hond ook echt de pups voedt (kan je zien aan melkklieren en tepels) en niet dat het een teef is die er voor het juiste plaatje bij bijvoorbeeld oostblok pupjes gezet is.
Stoere naam voor een teefje: Mexx, Charley
Reu: Roefus
dierenfan" schreef:Jis_ schreef:
Op zich mee eens hoor maar waarom mogen paps en mams niet beide aanwezig zijn? De kleine van mij is ook met zijn paps opgegroeid en komt van een erg goede fokker vandaan.
@ Ts, let ook op dat mama hond ook echt de pups voedt (kan je zien aan melkklieren en tepels) en niet dat het een teef is die er voor het juiste plaatje bij bijvoorbeeld oostblok pupjes gezet is.
Stoere naam voor een teefje: Mexx, Charley
Reu: Roefus
ik heb in mijn post erbij geschreven waarom ze daar op moeten letten
Chanellhoii schreef:zaterdag is ze 8 weken!
Jis_ schreef:Chanellhoii schreef:zaterdag is ze 8 weken!
Het is een schatje om te zien hoor maar vind het wel raar dat je eerst nog 2 weken moest wachten en nu mag ze al deze zaterdag mee.![]()
Bij Chihuahua's raden ze trouwens aan om ze iets langer in het nest te laten. Zijn ook vaak wat moeilijker zindelijk te krijgen, hou daar rekening mee.