UK_eef schreef:Denk er eens over na als het hier om 'kinderen' zou gaan. Wat zou je dan doen?
Ik zou hem zijn kinderwens (die hij heeft) nooit van hem ontnemen. Zelf heb ik (nog) niks met kinderen maar sinds ik met hem ben wil ik ze wel als ik wat ouder ben (vind mijzelf daar nu nog te jong voor
). Maar ik ken genoeg paren die uit elkaar zijn gegaan omdat de één een kind wilde en de ander niet.Het ras staat trouwens wel vast hoor, als we een hond nemen wordt het een herder.
Wat trouwens ook wel heel gek is, hij is wel gek op dieren maar alleen om ernaar te kijken. Natuurfilms op National Geographic en Discovery, grappige filmpjes van honden en katten op youtube, hij zoekt het wel zelf op. Daarom vind ik het ook zo dubbel, en daarom denk ik dat hij het wel in zich heeft om een hond leuk te kunnen vinden, maar hij weet gewoon niet hoe het is.
Ik wilde eerst een volwassen hond (vanwege minder werk met de opvoeding enzo), maar hij wil dus per se een pup ALS een hond nemen, zodat hij ermee kan 'opgroeien' en eraan kan wennen. Dit respecteer ik ook en hierin ga ik met hem mee.
Nogmaals, ik wil hem geen hond opdringen en als we er uiteindelijk voor kiezen om het niet te doen dan gebeurt het ook niet, maar dan gaan we wel uit elkaar want hij wil mij mijn droom ook niet ontnemen, zegt hij.

)