De hond van de buren blaft om elk wissewasje.. Maar onze hond bijt je in de bil loop je langs ( bij de buren dus.. ) dus ieder wat ( alhoewel onze hond is nu wel gemuilkorft maar dat is een andere discussie )
De kat van mn schoonouders een echte kater,, sproeit bij ons alles onder zodra de deur open staat,, maar onze kat gooide daar alles van de wand..
Ieder beest heeft wel wat en zolang de problemen niet al te erg zijn zeg ik leven en laten leven..
Katten lopen nou eenmaal buiten rond ( en ja onze katten komen in ons nieuwe huis strax alleen buiten in een buiten hok en ben al uitgemaakt voor mishandelaar terwijl iedereen miept om kattenpoep ) onze tuin ligt nu overhoop ligt vol met katten strond.. Maar ik vindt het mijn taak te zorgen dat de katten gewoon niet in mijn tuin kunnen poepen ze lopen er dus doe ik mijn best
( nu alleen dus niet wegens giga verbouwing ) Ben welleens door van die **** keffers gebeten.. Maar heb daar nooit een issue van gemaakt tis een dier en die blijven altijd onvoorspelbaar ook voor de eigenaar
Ik vindt dat gezeur allemaal een beetje overtrokken tegenwoordig heeft iedereen last van iedereen
Maar verder probeer ik alle overlast zoveel mogelijk te beperken, IK wil namelijk graag een hond en daar hoeft IMO niemand onder te lijden.
. Ik doelde meer op gezeik over honden die TS hier meldt om zelf vervolgens een ongecastreerde kater los te laten lopen. Beetje tegenstrijdig ook.
en ja.. ik heb ook (gecastereerde)katten