Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
. 
)

Dan woon jij vast niet in Nederland, Love1992?
. Dus het voortrekken is niet zo heel belangrijk met cani cross?

ESSIE70 schreef:Hoe heb je hem dat trekken geleerd baszo17? Mijn hond heeft ook een borsttuig en zit vast aan een lijn met elastiek. Maar hij snapt niet dat hij mij moet voortrekken,terwijl hij dat makkelijk kan met zijn ruim 50kg. Hij blijft braaf naast me lopen
Edit; leuke kruising
toen leerde hij het vanzelf. vooral aanmoedigen. het is niet zo dat hij continu druk heeft. ik vind het goed dat hij bijvoorbeeld na 3 km even rustiger aan doet, wel voor me loopt, maar met een slokke lijn, dit doe ik vaak op de stoep. zodra ik weer een zandpad in ga wil ik dat ie trekt... en roep ik weer haik haik! dit betekend dus rennen!! hoe meer haik hoe harder rennen.
hij pikte het erg snel op en vind het leuk, zeker door die intervallen in het begin, rennen en wandelen werd Juno, mn hond, erg enthousiast
heb twee weken niet echt kunnen lopen. Maar vanaf vandaag lukt het weer dus gelijk van gegoten hihi heerlijk zo dik ingepakt en gaan over de sneeuw
. Maar het is wel superleuk! Echt een aanrader, het is goed voor jezelf en superleuk om iets samen met je hond te doen!