Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adin schreef:tsja, weet niet wat ik er van moet denken, dat je zoiets kan doen? even snel naar de DA voor een spuitje had ik persoonlijk gedaan.
WildWings schreef:Ik vind het dapper van je, maar je beweegreden wel compleet verkeerd. Het ging je niet om de beste keus, maar om de kosten?? Sorry, maar daarom kom ik dus niet bij. Neem dan geen huisdier, als je er niet meer geld aan wilt uitgeven dan de aanschafkosten.
Nogmaals, ik vind dat je de goede keus hebt gemaakt en erg dapper, maar de achterliggende reden valt mij wel een beetje tegen.
Tyrcanol schreef:Je hebt het beste gedaan.
Knap hoor
Al zou ik eerder strekken ipv tegen de muur aanrammen..
Wat als je niet hard genoeg slaat?
WildWings schreef:Ik vind het dapper van je, maar je beweegreden wel compleet verkeerd. Het ging je niet om de beste keus, maar om de kosten?? Sorry, maar daarom kom ik dus niet bij. Neem dan geen huisdier, als je er niet meer geld aan wilt uitgeven dan de aanschafkosten.
Nogmaals, ik vind dat je de goede keus hebt gemaakt en erg dapper, maar de achterliggende reden valt mij wel een beetje tegen.
WildWings schreef:Nee hoor Nikita, lees maar op de vorige pagina, daar staat letterlijk dat 20 euro haar teveel is voor een muis. Dat snap ik dus niet. Je weet vooraf wat de kosten zijn, als je dat niet voor een levend wezen over hebt, neem je toch geen dier? Als hier iemand een topic had gemaakt met 'Ik heb vandaag mijn kat in één klap tegen de muur doodgeslagen, want ik vond de kosten van het inslapen belachelijk hoog' dan was de wereld te klein geweest. Maar nu is het ineens een mooie beslissing, terwijl er letterlijk word gezegd dat de hoofdreden toch echt het geld is...