Heb er overigens best een paar gezien die heel leuk uitgepakt zijn hoor, en ook hier in het topic leuke kruisingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TeSzZz schreef:Een kruising berner x border zou mijn keuze eerlijk gezegd niet zijn. Mijn hond is een volle border maar heeft puur het karakter en de werklust van 1 ouder geerfd (vader in dit geval). Zou dit bij zo'n kruising gebeuren dan heb je idd toch een probleem als het het lichaam van de berner en de energie en werklust van een border heeft.
Heb er overigens best een paar gezien die heel leuk uitgepakt zijn hoor, en ook hier in het topic leuke kruisingenZou zelf alleen het risico niet graag lopen.
uniekhorse schreef:TeSzZz schreef:Een kruising berner x border zou mijn keuze eerlijk gezegd niet zijn. Mijn hond is een volle border maar heeft puur het karakter en de werklust van 1 ouder geerfd (vader in dit geval). Zou dit bij zo'n kruising gebeuren dan heb je idd toch een probleem als het het lichaam van de berner en de energie en werklust van een border heeft.
Heb er overigens best een paar gezien die heel leuk uitgepakt zijn hoor, en ook hier in het topic leuke kruisingenZou zelf alleen het risico niet graag lopen.
Hier loop ik ook tegen aan inderdaad. Ben nog enorm aan het twijfelen..
uniekhorse schreef:@ angeliekje, wederom weer een mooie hond, ook aardig energiek begrijp ik. Heeft hij verder geen last van de gewrichten enzo?
Citaat:@ crypto, jouw hondje lijkt mij als pup ook nog wel een forse pup in tegenstelling tot hoe ze er nu uitziet.
maras schreef:Wat een leuke kruisingen ! Geerke even vlug ontopic: wat voor een kruising is die herdershond met flaporen?