rare kippen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:48

aaah grappig is dat he :P wij hadden ook 1 kipje die heel vreemd deed. De rest waren gewoon tja (no offens) domme kippen. Maar deze kwam bij je als je hem riep, sprong op je arm als het aangeboden werd. Liets zich voeren en ging graag mee op wandeling... vreemd beesje mis haar nog altijd.
Maar vreemd vind ik het in iedergeval niet. Kippen worden best onderschat volgens mij.

Pina22

Re: rare kippen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:50

Dat doet de mijne dus precies ook zo :D Alleen met lopen... heeft ze soms geen zin :') dan kan je haar alleen nog overhalen met rijst... :Y)

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:33

ik zet een stipje, ik wil jou kippen volgen! en dat filmpje wil ik niet missen!
mijn kippen kunnen geen kunstjes, ja schooien doen ze als ik naar buiten kom, ze zijn erg verwend :o

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:43

Mijn kippen volgen me ten eerste overal waar ik heen ga zolang ze maar niet over de brug van ons eilandje hoeven :Y)

Als ik naar de kippen ga neem ik meestal een klein schepje mee, want meestal krijgen die kippen me op de een of andere manier steeds opnieuw zo ver dat ik voor ze ga zitten en dat ik ze help met scharrelen :') :')

Ja echt waar. Je gaat dan zitten, graaft wat aarde of gras weg en je komt vanalles tegen! Wormen, mieren, torretjes en kevertjes, larfjes enz. Die kippen gaan dan meestal op hetzelfde plekje verder en als ik iets opgraaf leg ik het snel voor ze neer, kunnen ze 't opeten.

Raar verhaal van een raar meisje met nog raardere kippen. O:) :+

(Ik heb trouwens 1 hen en 1 haan, ik maak nog wel een X een foto als het weer mooi weer wordt)