Femke schreef:Hij/zij ging echt heel uitgebreid poseren.
K heb alle kanten kunnen bekijken en fotograferen
een slak is zowel een hij als zij , ze zijn tweeslachtig maar hebben wel een partner nodig voor de voortplanting
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cherell0 schreef:ik weet zeker dat iemand dat dier als huisdier heeft gehouden en ze gewoon gedumpt heeft .
Afrikaanse reuzenslakken zijn namelijk populaire huisdieren , maar men weet vaak niet wat ze in huis halen
)
Spuk is echt mijn vriendje 
idinn schreef:Mooie foto's! Voor die derde inderdaad![]()
Moest gelijk aan dit bericht denken :
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3417671/ho ... -slak.html
Echt respect dat je het zo goed op de foto kon krijgen zonder bewegingsonscherpte, want : "Waar de gevonden reuzenslak nu is weet men niet. Het dier is er vandoor gegaan en niemand weet waar naartoe" slakken zijn schijnbaar vliegensvlug
Marietjeeh schreef:Haha, dat moment wanneer een slak fotogenieker is dan je zelf bent![]()
Maar die derde! Hoe kreeg je een slak nou in zo'n houding? Deed hij dat zelf? Ziet er gaaf uit
ik bedoel, je ken hem nie ech tlekker knuffelen ofzo, Ladybird schreef:Marietjeeh schreef:Haha, dat moment wanneer een slak fotogenieker is dan je zelf bent![]()
Maar die derde! Hoe kreeg je een slak nou in zo'n houding? Deed hij dat zelf? Ziet er gaaf uit
Haha ja echt he![]()
Wat kan een slak zo mooi zijn![]()
Waarom geef jij je slak een wasbeurt dan? dan zijn ze niet meer giftig ofzo?
Wel bijzonder dat je een slak als huisdier hebt. wat moet je er mee?ik bedoel, je ken hem nie ech tlekker knuffelen ofzo,
dat begreep ik uit je stukje
Ladybird schreef:Ja oke, het wassen is dus niet voor ziektes ofzodat begreep ik uit je stukje
![]()
maar tis wel een mooi beest!

love_western schreef:Hij graaft zichzelf graag in. Zit een laag turf in de bak. Dus als ik hem een wasbeurt geeft, gaat al zand van hem af. En het is sowieso goed voor slakken.
Ik voer hem, kijk erna. Het is best interessant om te zien hoe zo'n beestje zich voortbeweegt. En je kunt hem horen eten. En voor de rest doe ik er niet veel mee.
Hier een fotootje, gewassen en al (wel mobielkwaliteit)
http://2.media.hyves-static.net/1533710 ... 10713.jpeg