Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xXLianneXx schreef:Mist schreef:ik zo'n beetje 15jr. ik kan niet anders. Een paar jaar geleden toen ik een hele reeks nierpatienten had opgevangen (dat is heel intensief!) zat ik er doorheen en ben ik "overgestapt" naar aidskatten- die gaan doorgangs wat langer mee. Ik heb dus dit jaar pas voor het eerst een aidskat verloren, maar die was al wel bijna 5 jaar bij mij. De andere oude zwakke/zieke zwervers (vaak ook wild- maar dat trekt heel snel bij) hielden het hooguit 2 jaar vol, IK heb een hele kast vol urnen, geen idee hoeveel maar 20 zullen het zeker zijn.
Toevallig plek voor nog 2 aids katers? Wij hebben een super leuk stel in het asiel zitten die nog een huisje zoeken
Aan de ene kant heel leuk weer lekker bezig zijn maar ik heb inmiddels een baan voor 36 uur in de week en het word nu wel erg veel. Ik denk dat ik dit jaar flink moet gaan minderen vergeleken met vorig jaar. Maar voor nu is het weer heerlijk vijf van die kleine frutsels in huis
Het zijn waarschijnlijk kruisinkjes met een oosters ras want ze zijn mega slank, lange poten, spitse koppies en mega oren, echt super lief! speurneusc schreef:ik heb sinds gisteren weer 3 opvangkittens van ca. 3 wk. een rood wit katertje en rood katertje en een zwart met beetje wit katertje
! Ik heb 4 zwarte met een heel klein plekje wit (helaas want zwart is moeilijk plaatsbaar ookal zijn deze zooo mooi en sierlijk gebouwd) en 1 cyperse
)
Bij mij is er inmiddels 1 zwart poesje besproken, normaal gaat het veel sneller maar het begin is er
het een chihuahua kruising staat in haar boekje, en ze heeft er wel veel van weg. Ze was erg angstig en onzeker de eerste dagen, maar moetzeggen dat het steeds beter gaat. Ze begint wat te spelen en begroet je als je even weg bent geweest. Al een hele vooruit gang dus.