Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Milligan schreef:I
Mijn paard is net weg dus allertijd om een sport te beginnen met haar als zij daar oud genoeg voor is. Eerst wou ik agility gaan doen, nu is ze al 2x bij de schapen geweest en ga ik toch twijfelen om niet naar de schapen te gaan met haar. De fokker heeft ook schapen en geeft les in schapendrijven. Het wordt dus 1 van de twee, maar eerst alle gehoorzaamheid cursussen doen.
trysteffy schreef:Bedankt allemaal.
Ik ben zelf van om 5 uur opstaan en een uurtje met de hond sochtend te aan wandelen.
En savonds na dat ik bij me paardje ben geweest nog ongv 2 en half uur of meer wandelen.
Op me werk zou de pup dan alle aandacht krijgen van kinderen ook en ik heb eigenlijk de helle dag de tijd om de pup ook op me werk dingen leren.
Me baas wilt me nu 3 keer per week laten werken en straks met me jaar contract ook 3 dagen laten werken dus heb veel tijd voor de hond ik ben ook van zo veel mogelijk naar het park gaan om contact met andere honden te hebben en dat zelf vind ik ook heel erg belangrijk.
Dus ben zelf heel erg van doen ik kan echt niet de helle dag stil in huis blijven zitten.
Kady1 schreef:Ik laat ze voorlopig nog niet helpen omdat ik in de toekomst miss nog een nestje wil fokken. Als ik ze zou laten helpen dan zou ik het met zo n cameratje laten doen, 3 gaatjes in de buik en thats it. No way dat ze mijn honden helemaal open snijden. Heb dat al vaak genoeg fout zien gaan bij borders (veel litteken weefsel)