Waarom moest je ons....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:08

Kentaro schreef:
TS, ik vind het ontzettend naar voor jullie dat jullie zo kort van jullie prachtig poezenbeest hebben mogen genieten en hem op deze manier hebben moeten verliezen!
Gecondoleerd!

(wat ik jammer vind, is dat er met 2 maten gemeten wordt op bokt...... Als een persoon een medische vraag stelt, valt half bokt erover dat TS niet direct naar een huisarts gaat, maar als een dier helemaal in elkaar zit mag niemand zich afvragen waarom er niet direct naar een dierenarts is gegaan?!?! -O- )

Men mag het zich heel best (af)vragen. echter er werd antwoord op gegeven en ze wilde per PB best wat vragen beantwoorden. Waarom dan over doorzagen door enkele?

en even voor de duidelijkheid, Nee ik heb het niet per Pb gevraagd, dus ik weet niet de reden.

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:15

Goh wat een triest verhaal! Heel veel sterkte met dit verlies! :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:33

wendyenbram schreef:
En tja wanneer jij je de boeman voelt, dan weet je dat je steeds 1 van de mensen bent die overal met die zinloze vragen komt. oftwel je voelt je aangesproken.

Pardon ???
Misschien is het verstandiger je eerst een beetje te verdiepen in iemand alvorens dergelijke beschuldigingen te plaatsen ?

Ik voel me in dit geval aangesproken omdat ik als eerste de vraag stelde.

Verder voel ik me niet schuldig aan het volspammen van Bokt met allerlei loze kreten en zinloze vragen :n

Sylvia

Re: Waarom moest je ons....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:36

Het is zuur voor TS, een huisdier verliezen is naar. Ik ben zondag ook m'n katje kwijtgeraakt helaas. Maar ze heeft nu geen pijn meer en dat is veel meer waard. En dat geldt ook voor de kat van TS.

Dat gezegd hebbende ben ik het wel eens met mijn voorgangers. Imo weegt geen enkel stresslevel op tegen pijn lijden. Maar gebeurd is gebeurd helaas. Gelukkig is het beestje nu uit zijn lijden verlost.

TS, sterkte met het verlies van je kat.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:07

Shirley schreef:
wendyenbram schreef:
En tja wanneer jij je de boeman voelt, dan weet je dat je steeds 1 van de mensen bent die overal met die zinloze vragen komt. oftwel je voelt je aangesproken.

Pardon ???
Misschien is het verstandiger je eerst een beetje te verdiepen in iemand alvorens dergelijke beschuldigingen te plaatsen ?

Ik voel me in dit geval aangesproken omdat ik als eerste de vraag stelde.

Verder voel ik me niet schuldig aan het volspammen van Bokt met allerlei loze kreten en zinloze vragen :n

Waarom verdiepen? Ik zeg niet dat je het bent. Ik zeg dat wanneer je je aangeprokem voelt je het " bent" ik noem niemand bij naam meld alleen dat het me zeer vaak opvalt,dat dit gebeurd. Jij reageert daarop met dat jij de boeman bent... Wie zich aangesproken voelt,voelt zich aangesproken. Dus leg me geen woorden in de mond,en lees eerst goed voor je verontwaardigd reageert.