Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
"
Gewoon van die kleine blikkies van de euroshopper, dan gaan ze er echt met een maiskorrel vandoor en de rest er maar achteraan om die maiskorrel af te pakken

Kingie schreef:Kip van een kennis van mij was helemaal gek op druiven
En op stal hebben we een bikskar staan die we eens in de zoveel tijd helemaal leegmaken(zit altijd verpoederd biks in en soms is het een beetje nat en kleverig geworden) en dat vinden ze ook altijd wel lekker.
Kattenvoer heb ik ook gehoord dat ze dat lekker vinden maar dat schijn je niet te vaak te moeten geven.
Cyrilletje schreef:Bij een vriendin in Marokko gooiden ze de kakkerlakken die de jongens in huis hadden gevangen bij de kippen in de ren. Ze zei dat de kippen er echt op af vlogen, zo lekker vonden ze die beesten...
voor hun poezelige snaveltjes) is regenwormen
Kingie schreef:Kip van een kennis van mij was helemaal gek op druiven
En op stal hebben we een bikskar staan die we eens in de zoveel tijd helemaal leegmaken(zit altijd verpoederd biks in en soms is het een beetje nat en kleverig geworden) en dat vinden ze ook altijd wel lekker.
Kattenvoer heb ik ook gehoord dat ze dat lekker vinden maar dat schijn je niet te vaak te moeten geven.
,gooi ik ene krop sla in de ren is zij de enigste die het niet wilt eten.
en ze zijn gek op slakken 
Dan vliegen ze gewoon tegen het gaas omhoog 
Smee__ schreef:Echt? Mijn kippen zijn er echt dól opGewoon van die kleine blikkies van de euroshopper, dan gaan ze er echt met een maiskorrel vandoor en de rest er maar achteraan om die maiskorrel af te pakken
)