Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
qwerty14 schreef:En we gaan weer lekker op de tour om iemand er van te overtuigen dat het verschrikkelijk slecht is om een nestje te doen want 'er zijn al zoveel konijnen'.Sorry dat ik het zeg. Je kan natuurlijk wel tegen zijn dat mensen een nestje doen, maar dat is hun keuze. Laat iedereen lekker voor zich zelf beslissen
qwerty14 schreef:En we gaan weer lekker op de tour om iemand er van te overtuigen dat het verschrikkelijk slecht is om een nestje te doen want 'er zijn al zoveel konijnen'.Sorry dat ik het zeg. Je kan natuurlijk wel tegen zijn dat mensen een nestje doen, maar dat is hun keuze. Laat iedereen lekker voor zich zelf beslissen
TS vraagt enkel om hulp en tips wat ze het beste kan doen. qwerty14 schreef:En we gaan weer lekker op de tour om iemand er van te overtuigen dat het verschrikkelijk slecht is om een nestje te doen want 'er zijn al zoveel konijnen'.Sorry dat ik het zeg. Je kan natuurlijk wel tegen zijn dat mensen een nestje doen, maar dat is hun keuze. Laat iedereen lekker voor zich zelf beslissen
WinSel schreef:Ts dus je gaat een nestje fokken omdat je konijn ruzie had met andere konijnen ?
Met hoeveel konijnen heb je het geprobeerd en heb je het laten doen door iemand die er verstand van heeft ?
Met pech verlies je je konijn door een zwangerschap of bevalling...

speurneusc schreef:dat er vreselijk veel konijnen in de konijnen opvang zitten is niet zo heel gek, vroeger had elk asiel zijn eigen gedeelte waar konijnen zaten, nu worden ze verzameld van meerdere asiels bij elkaar en zijn het er in eens veel... terwijl vroeger ongeveer hetzelfde aantal opgevangen werd maar verdeeld over meerdere plaatsen.
dus zo'n ramp is het nu ook weer niet dat ts een nestje gaat krijgen, geen paniek pfffff. en van de 100.000 konijnen zitten er al 90.000 al jaaaren alleen en ze blijven alleen zitten en die leven ook nog steeds.
Althans dat mag ik hopen.