Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cerilene_ schreef:Dat enten alleen is bij elkaar al duurder dan de moederpoes laten steriliseren gok ik... Let ook op vlooien, en wormen behandelingen voor de kleintjes.
Puchje schreef:Nee hoor, als jij je poes niet laat steriliseren, blijft dat niet bij één keer![]()
![]()
Schatjes van katjes, maar denk goed na voor in de toekomst!
flettie schreef:Ach, die lapjespoesjes![]()
Let inderdaad wel even op want mama-poes is (ik meen) kan een paar weken na de bevalling alweer opnieuw gedekt en zwanger worden. Is toen wij ons huis kochten helaas ook gebeurd met de poes (die we bij het huis kregen). Die had al een nestje en toen de kittens een maand of 3-4 waren bleek ze alweer hoogzwanger te zijn van het volgende nestje.
Een sterilisatie kost inderdaad even wat geld maar liever dat 1 keer betalen dan iedere jaar DA-kosten i.v.m. 1-2 keer per jaar een nestje van je poes.
AnneHorses schreef:okee, maar de poes is bang voor de kater ?
want soms kwam de kater dan achter onze tuin en de moederpoes dook meteen weg achter de stoelen , en we jaagde toen de kater weg , dat is toch niet altijd of hoe heb ik dat ?
Puchje schreef:AnneHorses schreef:okee, maar de poes is bang voor de kater ?
want soms kwam de kater dan achter onze tuin en de moederpoes dook meteen weg achter de stoelen , en we jaagde toen de kater weg , dat is toch niet altijd of hoe heb ik dat ?
Hoe is ze nu zwanger geworden dan? Van God?![]()
Als poezen krols zijn, is de angst opeens vér te zoeken hoor!
Echt laten steriliseren hoor! Overleg met je dierenarts, zo snel mogelijk!
Joelletjee schreef:Achgosie![]()
Die rechtse op de 2e foto lijkt heel erg op mijn poesje toen ze nog kitten was.
[ Afbeelding ]
AnneHorses schreef:Joelletjee schreef:Achgosie![]()
Die rechtse op de 2e foto lijkt heel erg op mijn poesje toen ze nog kitten was.
[ Afbeelding ]
Awhh jaa klopt opzich super lieef
Laptopmuis schreef:Als je alle kosten die je nu kwijt bent aan het voeren van de jonge katten, het laten enten, ontwormen, ... komt dat inderdaad op veel meer kosten dat die sterillisatie!
De moederpoes niet meer bij de kater laten voordat ze gesterilliseerd is! Als heb je dadelijk weer een nest.
Jammer dat je het zo ver hebt laten komen,... want asiels puilen al uit van ongewenste katten... over een paar maanden kunnen ze weer units gaan huren om alle katten die ze krijgen en vangen op straat in te laten.

Succes verder! AnneHorses schreef:Laptopmuis schreef:Als je alle kosten die je nu kwijt bent aan het voeren van de jonge katten, het laten enten, ontwormen, ... komt dat inderdaad op veel meer kosten dat die sterillisatie!
De moederpoes niet meer bij de kater laten voordat ze gesterilliseerd is! Als heb je dadelijk weer een nest.
Jammer dat je het zo ver hebt laten komen,... want asiels puilen al uit van ongewenste katten... over een paar maanden kunnen ze weer units gaan huren om alle katten die ze krijgen en vangen op straat in te laten.
how wacht eens haha , wij hebben dit niet expres fso gedaan, we zage haar dikker en dikker geworden, en ze loopt hier gewoon los rond dus we weten niet wat ze uitspookt , we zagen soms alleen die kater hier en die jaagde we weg.
quera schreef:AnneHorses schreef:
Als je alle kosten die je nu kwijt bent aan het voeren van de jonge katten, het laten enten, ontwormen, ... komt dat inderdaad op veel meer kosten dat die sterillisatie!
how wacht eens haha , wij hebben dit niet expres fso gedaan, we zage haar dikker en dikker geworden, en ze loopt hier gewoon los rond dus we weten niet wat ze uitspookt , we zagen soms alleen die kater hier en die jaagde we weg.
[/quote]