Maar we hebben 2 katten. De ene zou het nog wel goed vinden. Maar de ander is al zo ongelukkig omdat we er een 2e bij namen. Ze vechten nu weer

Dus een hond, no way! Helaas
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Prrrr schreef:Dan word je toch vrijwilliger bij het asiel? Die zijn bij ons in elk geval erg gelukkig met iedereen die een hond wil uitlaten/aandacht wil geven.
Prrrr schreef:Dan word je toch vrijwilliger bij het asiel? Die zijn bij ons in elk geval erg gelukkig met iedereen die een hond wil uitlaten/aandacht wil geven.
Heb daarna geen contact meer gehad, ze waren namelijk nogal onbeschoft aan de telefoon. (nou zal het misschien een uitwas zijn geweest, het zal vast niet overal zo gaan). Ik houd het voorlopig maar bij de stalhonden knuffelen... imd schreef:Prrrr schreef:Dan word je toch vrijwilliger bij het asiel? Die zijn bij ons in elk geval erg gelukkig met iedereen die een hond wil uitlaten/aandacht wil geven.
Dat zit ik serieus te overwegen inderdaad. Maar ik heb niet altijd een vast schema, het zal vrij spontaan moeten. En vinden die het dan niet vervelend als je alleen komt om te wandelen (en misschien wat kleine andere dingen), maar niet om schoon te maken ofzo? (meende dat ze daar ook wel behoefte aan hadden?)
SAKKIA schreef:imd schreef:Da's waarIk zal binnenkort eens informeren. Ook geen idee waar het dichtsbijzijnde asiel zit, ik zal eens googlen..
Heb jij een rijbewijs?
In het asiel in Zuidhorn zoeken ze nog een chauffeur voor de dierenambulance, maar wellicht dat je ook ander werk kunt doen?
Dankje voor de tip, zal daar eens informeren! Vivian__ schreef:Welk ras willen jullie dan fielychie?

) en van mijn ouders én natuurlijk alle lieve honden die ik op mijn werk zie en liefde mag geven! 
Rytir schreef:Toch maar die staatsloterij winnen vanavond!
Sorry, ik moet het met je vriend eens zijn
hennienke123 schreef:Hier ook het tegenovergestelde :p
We hebben 3 honden en één van die honden heeft puppys gekregen. Daar houden we er ook één van..veelste druk :p
misschien kan jij je ergens aanmelden als uitlater op de tijdstippen dat jij kan voor 1 bepaald hondje in de buurt dan heb je toch een beetje een band met het beestje
Citaat:vind het erg knap hoor ts dat jullie de beslissing nemen om het niet te doenmisschien kan jij je ergens aanmelden als uitlater op de tijdstippen dat jij kan voor 1 bepaald hondje in de buurt dan heb je toch een beetje een band met het beestje
Dat je denkt, deze blijft voor de rest van zijn of mijn leven bij me...
)
essiesilly schreef:hennienke123 schreef:Hier ook het tegenovergestelde :p
We hebben 3 honden en één van die honden heeft puppys gekregen. Daar houden we er ook één van..veelste druk :p
.... waarom hou je er dan 1, of waarom fok je dan? of begrijp ik het verkeerd..
vind het erg knap hoor ts dat jullie de beslissing nemen om het niet te doenmisschien kan jij je ergens aanmelden als uitlater op de tijdstippen dat jij kan voor 1 bepaald hondje in de buurt dan heb je toch een beetje een band met het beestje
. Werken allebei dus het kan gewoonweg niet.. Misschien over een aantal jaar!
enzo. Nu zitten ze met zijn 3en overdag thuis, en dat gaat prima.
)