Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Urielle schreef:zoutenootjes schreef:Het kippenforum is een leuke en informatieve website. Ook heb je de website van 'mutske de kip' (is erg leuk) en zo zijn er nog wat. Ik heb nu wat araucana kippen, ze leggen mintgroene eitjes. Ze zijn niet erg broeds. Nu heb ik een broedmachine en af en toe heb ik kuikens. Het is erg leuk.
Ik weet niet waar jij ergens woont, maar als je dit jaar Araucanakuikens hebt die klaar zijn om het nest te verlaten dan koop ik er graag van je over! (tenzij je echt ergens in Groningen of bij Amsterdam woont dan)
. zoutenootjes schreef:Wat leuk! Ik heb nu 16 eitjes in de broedmachine. Ik woon in het oosten van het land, en kom ze graag brengen.
Als het nog aan te rijden is (Gelderland ofzo? (hoopvolle toon)) dan kom ik wel eens bij je langs eens het zover is. Ik zat van de week toevallig te zoeken naar Araucana's maar het dichtstebij was ergens in Limburg tegen de Duitse grens dus da's vanuit hier net zo goed een takkeeind weg.
) maar mijn schoonvader zou binnenkort als het weer beterde, komen helpen met een nieuwe ren.
Mijn moeder houdt al jaren krielkipjes (verschillende rassen door elkaar, dus ook rasloze kipjes) en de eitjes zijn zooo lekker. We hebben een nieuwe haan maar meer kipjes mag altijd! Vooral Wyandottes kriel vindt ze erg fijn. 

set_elkol schreef:Wij zijn nog op zoek naar krielkipjes in het Noorden van het landMijn moeder houdt al jaren krielkipjes (verschillende rassen door elkaar, dus ook rasloze kipjes) en de eitjes zijn zooo lekker. We hebben een nieuwe haan maar meer kipjes mag altijd! Vooral Wyandottes kriel vindt ze erg fijn.
Like!
.

en twee kuifkipjes, denk ook een mixje van het een en ander met bijpassend haantje. Allemaal wel in de kriel uitvoering, eerste keer dat ik kippen heb dus moest niet te groot zijn meteen