Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Traber schreef:Pffff daar gaan ze weer hoor.herkauwtopic....
Allemaal elkaar weer napraten en zeggen hoe zwak het is van dat meisje.
Tja waarschijnlijk kan ze niet zoveel hebben.
Ik hou me vast voor haar geestelijke gesteldheid als ze in haar leven voor ECHTE problemen komt te staan.Maar wat weten wij van dat meisje af?
Maar wat is nu het doel van dit topic dan?Gewoon even dat meisje weer een trap nageven?en even vertellen aan elkaar dat WIJ wel helemaal geweldig zijn en het NIET zo maar opgeven?
Nou knap hoor.Wie wil er allemaal een digitale veer in zijn reet?
waar is dat nou weer goed voor??
xPure schreef:Ik heb dit topic geopend omdat ik vooral in het algemeen sprak in het topic.
xPure schreef:Als een pup een paar dagen 's nachts jankt waardoor je niet de hele nacht door kan slapen, moet je hem dan meteen terug brengen naar de fokker
geerke schreef:Het stikt overal van de dieren waarvan de eigenaar niet voorzien had dat het poepte,piepte,stonk,vernielde,geld kost en tijd.
Bezint eer ge begint.Dan zaten de asiels ook wat minder vol.
xPure schreef:Als een pup een paar dagen 's nachts jankt waardoor je niet de hele nacht door kan slapen, moet je hem dan meteen terug brengen naar de fokker.
Traber schreef:Pffff daar gaan ze weer hoor.herkauwtopic....
Allemaal elkaar weer napraten en zeggen hoe zwak het is van dat meisje.
Tja waarschijnlijk kan ze niet zoveel hebben.
Ik hou me vast voor haar geestelijke gesteldheid als ze in haar leven voor ECHTE problemen komt te staan.Maar wat weten wij van dat meisje af?
Maar wat is nu het doel van dit topic dan?Gewoon even dat meisje weer een trap nageven?en even vertellen aan elkaar dat WIJ wel helemaal geweldig zijn en het NIET zo maar opgeven?
Nou knap hoor.Wie wil er allemaal een digitale veer in zijn reet?
Daarbij was dit hondje net 6 dagen bij TS.. beter nu terug brengen dan over een maand. Hij is nu nog jong en begint straks waarschijnlijk gewoon een nieuw fijn leven bij een ander gezin.

NesG schreef:Ik denk ook dat de vraag anders geforumleerd had moeten worden. Bijvoorbeeld: Wanneer zouden jullie een pup terugbrengen naar de fokker. Welke reden.
Het is een goed discussiepunt, dat zeker. Iedereen kijkt er namelijk anders tegenaan, maar er mogen geen anderen de dupe van worden. Een forum betekend respect voor elk lid ook als je het niet met hun standpunt eens bent, vaak ken je de mensen niet persoonlijk nog hun situatie.
sunshine schreef:Vind het wel bijzonder dat er gezegd wordt dat je dan misschien maar beter een oudere hond/herplaatser kunt nemen.
Uit ervaring weet ik dat je dan ook maar net geluk moet hebben, mijn duitse herder is een herplaatser, en het eerste jaar was op zijn zachts gezegd " niet zo leuk ".
Heeft mij heel veel tranen gekost en ben in die tijd volgens mij ook in een klap een aantal jaar ouder geworden.