Haflinger15 schreef:bedankt iedereen!![]()
ja ik vind die uitstekende ballen ook niet zo mooi maar vond het een beetje gek om te zeggen.
Dat zie je niet meer als je ze dagelijks ziet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haha heb mannen en vrouwen gehad (had een rattenopvang) maar ik persoonlijk vind mannen op latere leeftijd 9 van de 10 keer rustiger.. Mijn mannen waren vaak een 15 min aan het rondlopen en gingen dan op de bank liggen slapen enzo.. De vrouwen bleven druk rondlopen
Maar heb ook wel eens een rustig vrouwtje gehad. Maar als je echt voor rustig wil gaan dan zou ik mannen doen, die zijn 'over het algemeen' een stuk luier en rustiger. Vrouwtjes zijn erg leuk als je van actieve ratjes houd waar je lekker naar kan kijken hoe gek ze doen in de kooi enzo hihi.
MirandaNH schreef:Ik heb rittens gehad die heel druk waren en later rustig werden maar ook rittens gehad die rustig waren en later druk werdenHaha heb mannen en vrouwen gehad (had een rattenopvang) maar ik persoonlijk vind mannen op latere leeftijd 9 van de 10 keer rustiger.. Mijn mannen waren vaak een 15 min aan het rondlopen en gingen dan op de bank liggen slapen enzo.. De vrouwen bleven druk rondlopen
Maar heb ook wel eens een rustig vrouwtje gehad. Maar als je echt voor rustig wil gaan dan zou ik mannen doen, die zijn 'over het algemeen' een stuk luier en rustiger. Vrouwtjes zijn erg leuk als je van actieve ratjes houd waar je lekker naar kan kijken hoe gek ze doen in de kooi enzo hihi.
Als je vragen hebt kan je me altijd pb-en
Is goed. Ratjes zijn ook gewoon geweldig leuk, kan er uren over praten hahaha! MirandaNH schreef:Geen dank johIs goed. Ratjes zijn ook gewoon geweldig leuk, kan er uren over praten hahaha!