Heel voorzichtig positief
Gehele avond heeft ze tot in de nacht half op mijn buik gelegen en heb ik heerlijk genoten van het samenzijn
Vanmorgen was ik nog niet zo hoopvol,echter het lopen lijkt iets trendvaster,op het harde en rechtuit lijkt iets makkelijker te gaan.Alleen ze wilde echt niet eten.kwam maar tot de conclusie dat ze volgens mij niet kan kauwen/brokken kan eten.Een hele lieve vriendin (ik moest werken vandaag en mijn vader pastte op zodat hij me altijd kon bellen) is astronauten voer gaan halen.
Net uitgelaten en dat ging beter,ze wilde ook iets verder mee.Oogjes lijken ook niet meer zo heen en weer te gaan en ze had aandacht voor mij en kwispelde voor zover dat kan met haar stompje 
Zojuist een blikje astronautenvoer op,uit de hand gevoerd want uit de etensbak lukte het niet.
Dit ging er met smaak in
kuipje bij gaan halen,werd overmoedig
en ook daar heeft ze de helft van op tot ze het uitspuugde dus niet meer wilde.Prima..Zachtvoer lijkt goed te gaan.Alles onder het kwijl,1 slagveld maar het geeft niet,ze eet
Wel valt ze als ze moet niezen bijna om dus moet echt goed opletten en ik zag een groene kwabber aan haar neus dus even in de gaten houden.Dierenarts heeft me vandaag gebeld en belt me morgen weer terug.Vraag ik het na van de groene smurrie...
Ik durf niet te hard te hopen maar ik zie toch weer een klein beetje terug komen van mijn waardig meisje.
Dankjewel voor jullie meeleven!!